آرشیو یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۶
فن آوری
۱۹
کلیک

خواندن اخبار با یک کلیک

این روزها با وجود سایت ها و شبکه های اجتماعی اخبار به لحظه مخابره می شود و این نوع انتشار اخبار مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. همین محبوبیت باعث شده است روند رشد سایت های خبری روز به روز رو به افزایش باشد.

یکی از این سایت ها که در ایام خجسته ماه شعبان پا به عرصه گذاشته پایگاه اطلاع رسانی «امروز آنلاین» است. در قسمت درباره این سایت آمده است که «امروز آنلاین»، پایگاه اطلاع رسانی جامعی است که با هدف پاسخگویی به نیازمندی های روزمره هموطنان و ارائه اطلاعات، اخبار و مطالب مفید و اثرگذار در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علم و فناوری راه اندازی شده است.

این سایت مجموعه ای از اطلاعات ضروری و مورد نیاز شهروندان برای ارتباط آسان تر با موسسات آموزشی و فرهنگی، مراکز عمده اقتصادی و واحدهای صنفی، مراکز اقامتی، تفریحی و نهادهای درمانی و دوایر دولتی فراهم آورده است. ارائه اطلاعات حداقلی شامل نقشه، آدرس، عکس، تلفن، شرح خدمات موسسات مزبور و به روز نگه داشتن و گسترش دامنه اطلاعاتی از این دست، از مزایای مجموعه است که تحت عنوان «راهنمای شهر» در این سایت به مخاطبان عرضه شده است. گفتنی است طراحی این سایت بسیار ساده است مثلا اگر شما به دنیای فناوری و اطلاعات پیرامون آن علاقه مند هستید برای کسب اخبار مهم این حوزه کافی است روی نوار ابزار بالای صفحه با عنوان دانش روز کلیک کرده تا به حجمی از اخبار و گزارش های مختلف در این حوزه دسترسی داشته باشید در مجموع باید گفت این سایت با در نظر گرفتن تمامی سلایق کاربران برنامه ریزی شده است و اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی به حساب می آیید که دنبال خواندن سایت های خبری هستید به شما توصیه می کنیم حتما سری به emruzonline.com بزنید.