آرشیو یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۶
ورزشی
۲۲

خبر

ادامه تلاش فدراسیون برای حل مشکل بازیکنان سرباز

بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال با انتشار بیانیه ای متذکر شد بر اساس توافق اخیر بین فدراسیون فوتبال و حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش، مقرر شد راهکارهای لازم برای کمک رسانی بازیکنان سرباز به تیم ملی - در عین اعتراف به اهمیت فراوان انجام خدمت سربازی - رصد شود و بدون هرگونه حاشیه سازی تلاش های لازم در این زمینه صورت گیرد تا تیم ملی نیز بهتر بتواند به اهداف ورزشی خود نایل شود.

موافقت کی روش با کناره گیری موقتی حدادی فر

قاسم حدادی فر، هافبک چپ پای ذوب آهن از کی روش خواست به خاطر خستگی و نیاز به استراحت از او در دو دیدار ملی پیش رو استفاده نکند و سرمربی پرتغالی تیم ملی نیز این را پذیرفت. وی با تشکر از کی روش افزود: «بدیهی است که پوشیدن پیراهن ملی تحت هر شرایطی یک افتخار است اما کی روش پس از شنیدن اظهارات من، پذیرفت که در دیدار با ازبکستان و ترکمنستان شرکت نکنم.» بخش رسانه ای تیم ملی نیز با انتشار بیانیه ای، ضمن تایید حرف های حدادی فر، متذکر شد که دلایل شخصی وی برای این درخواست از نظر کی روش قابل قبول توصیف شده است.

57 ممنوع الخروج فوتبال مشخص شدند

عصر دیروز اسامی 57 بازیکن و مربی فوتبال که مشکل مالیاتی دارند و ممنوع الخروج شده یا در آستانه این محدودیت قرار دارند، منتشر شد. به گزارش «فارس»، اسامی قلعه نویی، نکونام، تیموریان، گاسپار، عالیشاه، صادقی، همدانی، جی لوید ساموئل، باقری، صادقیان و البته کارلوس کی روش در این فهرست به چشم می خورد.