آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۵۲
سیاسی
۴

سلام ایران

شرایط دریافت وام: آقای اسدی پور اظهار کرده اند که برای دریافت وام به یکی از صندوق ها مراجعه کردم، صندوق مذکور اعلام کرد برای پرداخت وام باید ضامن، چک، سفته و گواهی کسر از حقوق ارائه بدهید. درحالی که بانک مرکزی می گوید طبق قانون، دریافت گواهی کسر از حقوق ممنوع است. چرا این بانک کار غیرقانونی انجام می دهد؟

مشکلات ناشنوایان: خانم دل شکیب فرموده اند متاسفانه ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد از دریافت هرگونه مستمری محروم است. از مسئولان محترم تقاضا می کنم فکری به حال این افراد بکنند.

بی توجهی به اسناد رسمی: آقای حسینی اظهار کرده اند که در محاکم جزایی شهرستان دماوند به اسناد رسمی و مجوزهای صادره از سوی شهرداری آبسرد و پایان کار ساختمان توجهی نمی شود و حکم به تخریب ساختمان هایی می دهند که همه مراحل قانونی را به منظور ساخت و ساز اجرا نموده و سند آنها هم با کاربری مزروعی نیست. اگر به شکایت های کیفری جهاد کشاورزی دماوند در این خصوص رسیدگی شود، اسناد رسمی زیر سوال می رود و هرج و مرج ایجاد می شود. از دادگستری شهرستان دماوند تقاضا می کنم به خواسته های غیرقانونی جهاد کشاورزی دماوند توجهی نداشته باشد و نگاهی هم به اسناد رسمی داشته باشد که مردم ارائه می کنند.

هزینه پارکینگ مترو: آقای حسینی گفته اند حق پارکینگ متروها باید قابل پرداخت برای عموم مردم و خصوصا افراد مسن که از راه های دور می آیند، باشد. در صورتی که برای استفاده روزانه هر خودرو در پارکینگ ها تا 4000 تومان دریافت می شود.

پرداخت یارانه به متمولین: آقای سیدرضا عماد اظهار کرده اند با توجه به اینکه دولت می داند برخی ها واجد دریافت یارانه نیستند چرا پرداخت یارانه را ادامه می دهد؟ بنده شخصا افرادی را می شناسم که بسیار متمول هستند اما چون شغل آزاد دارند و ممکن است در لیست نباشند، همچنان یارانه می گیرند.

بی نظمی: آقای عبدی فرموده اند بنده 2 نامه از مسکن و شهرسازی به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ملارد بردم اما متاسفانه پس از چند روز که برای پیگیری مراجعه کردم متوجه شدم نامه های مرا مفقود کرده اند. به ناچار مجددا نامه دیگری به آنها تحویل دادم اما در کمال تعجب این بار پرونده ام مفقود شده بود. چرا این همه بی نظمی در این اداره وجود دارد؟