آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۸۴۰۹
ورزش
۱۵

خبر

رونالدینیو: دیگرازفوتبال لذت نمی برم

ستاره سابق فوتبال برزیل و دنیا می گوید دیگر مثل سابق از فوتبال لذت نمی برد و بازی های کوپا آمه ریکا را دنبال نمی کند. رونالدینیو آخرین بار برای اسکولاری در چند بازی دوستانه بازی کرد. او در جام جهانی نیز غایب بود و پس از حضور دونگا نیز دراردوی تیم ملی برزیل دیده نشد و به نظر می رسد دیگر این بازیکن تکنیکی را در تیم ملی برزیل نبینیم. رونالدینیو گفت: فقط می خواهم استراحت کنم و از زندگی لذت ببرم. راستش را بخواهید دیگر مثل سابق از فوتبال لذت نمی برم و دیگرآن شوروشوق را برای فوتبال ندارم.

وایت: بازی با ایران یک فرصت است

سرمربی تیم ملی گوام می گوید تیمش ترسی بابت رویارویی با ایران درانتخابی جام جهانی ندارد. تیم ملی فو تبا ل ایران شهریور ماه دردومین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جا م جها نی در قاره کهن برابر گوام در تهران به میدان خواهد رفت.گوام که با برتری برابر ترکمنستان وهند 6 امتیازی است و باید برابر ایران مدعی قرار گیرد. آخرین دیداردو تیم با نتیجه ای پرگل 19 بر صفر به پایان رسید.وایت درباره بازی با تیم ملی ایران نیز گفت: درحال آماده شدن برای ر قابت با تیمی متفاوت با هند و ترکمنستان هستیم. یک تیم خیلی، خیلی قدرتمند دریک ورزشگاه خیلی خیلی مخوف. بازی با ایران فرصت مناسبی برای ماست که خودمان را با یک سطح بالاترمقایسه کنیم. در دنیای فو تبا ل هیچ مقایسه ای بهترازبرگزاری یک مسابقه فو تبا ل نیست.

معروف: بودن درلیگ جهانی پیروزی است

سرگروه تیم ملی والیبال گفت: حضوردرلیگ جهانی یک پیروزی برای والیبال ایران است و اگر صعود کنیم شگفتی دیگری رقم خواهد خورد. معروف افزود: اینکه باید حتما آمریکا را ببریم، حرف درستی نیست. باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا مردم از والیبال لذت ببرند و وجدان ما هم از خودمان راضی باشد.وی گفت: خیلی زود است برای صعود صحبت کنیم. تیم های خیلی جلوتر از ما نیز وجود دارند. اینکه در سال سوم از صعود صحبت کنیم، خیلی زود است واگر اتفاق نیافتد، شکست محسوب نمی شود و اگراتفاق بیافتد شگفتی دیگری ازسوی ایران است. همین که درلیگ جهانی حضورداریم، خود پیروزی است.