آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۸۴۰۹
ورزش
۱۵

گوناگون

نفت ایران حریف الاهلی شد

تیم فوتبال نفت تهران درمنطقه غرب آسیا درمرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی امارات دیدار می کند. درواقع باید این قرعه را برای نماینده ایران، مناسب دانست.

مانژوکیچ با یوونتوس می آید

مهاجم کروات فصل قبل آتلتیکومادرید با یوونتوس به توافق رسید ودرازای 18 میلیون یورو به مدت چهار سال از فصل جدید پیراهن تیم یوونتوس را برتن خواهد کرد.

بیگی برای آذربایجان طلاگرفت

تکواندوکارایرانی تیم ملی جمهوری آذربایجان در بازیهای اروپایی باکو به مدال طلارسید.میلاد بیگی در حالی مدال طلارا کسب کرد که تا 5 ماه قبل برای ایران در جام فجر نیز مدال طلارا برای ایران به ارمغان آورده بود.

کی روش به پرتغال سفرکرد

سرمربی تیم ملی ایران پس از بازگشت از ترکمنستان،ایران را ترک کرد.کی روش حدود 3 هفته دوران مرخصی را در پرتغال پشت سر خواهد گذاشت.

مهاجم سرخ ها درخانه می ماند

بازیکن ملی پوش پرسپولیس امروز با این تیم به نتیجه قطعی خواهد رسید.مدیران تیم پرسپولیس که کار رسمی خود را ازامروز آغاز می کنند، با وکیل این بازیکن جلسه ای خواهند داشت تا نحوه همکاری این بازیکن در فصل آینده با پرسپولیس روشن شود.طارمی از تیم الکویت پیشنهاد خوبی دارد و روی این پیشنهاد جدی فکرمی کند. ازطرفی حفظ نیروها و بازیکنان با کیفیتی مثل او سیاست اول پرسپولیس درفصل نقل وانتقالات است.

فرنگی کاران در اردوی جهانی

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابتهای جهانی آمریکا ازامروزدر تهران برگزار می شود. طبق نظر شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی حمید سوریان نیز به این اردو دعوت شد تا همچنان در آمادگی لازم قرار داشته باشد.

رائول: بنتیس جام می آورد

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید معتقد است رافائل بنیتس در این تیم موفق می شود و رئال را به عناوین مختلفی

می رساند. رائول گفت: بنیتس مربی بزرگ و خوبی است وهرجا که رفته است قهرمانی آورده است. او می داند چطور باید تیمش را به قهرمانی برساند.