آرشیو دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۰۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

احتمال مشخص شدن ترکیب تیم ملی وزنه برداری تا فردا

و ز نه بر د ار ان برای برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی پنجشنبه راهی چالوس می شوند و در جلسه کمیته فنی در مورد حذف و اضافه شدن نفرات به این اردو تصمیم گیری خواهد شد.

تیم ملی و ز نه بر د ار ی پس از برگزاری دو مرحله اردو در شهرهای همدان و شهرکرد یک مرحله اردوی دیگر در شهرستان چالوس برگزار می کند و پس از آن ملی پوشان به تهران باز می گردند. همچنین در جلسه کمیته فنی که روز سه شنبه برگزار می شود قرار است در مورد اضافه و کم شدن و ز نه بر د ار ان از اردوی تیم ملی و ترکیب اصلی اعزامی به قهرمانی آسیا تصمیم گیری شود.

مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در این باره گفت: تیم ملی پنجشنبه به چالوس اعزام می شود و دو تا سه هفته در آنجا اردو خواهد داشت. ضمن اینکه در جلسه کمیته فنی روز سه شنبه قرار است سرمربی تیم ملی حضور داشته باشد و در مورد نفرات تصمیم گیری شود. پس از آن رسما اعلام می کنیم چه کسانی اضافه و چه نفراتی از اردو حذف می شوند. همچنین احتمال دارد در همین جلسه ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا قطعی شود. مقامی در مورد برگزاری اردوی برون مرزی نیز، گفت: قطعا در برنامه هایمان داریم اما فعلامطرح نیست. ما برنامه ها را به صورت پله پله جلو می بریم. اردوی بعدی چالوس و پس از آن به احتمال قوی در تهران خواهد بود و این شرایط تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ا د ا مه دارد. بعد از این ر قا بت ها در مورد اردوی برون مرزی تصمیم گیری می شود.دبیر فدراسیون و ز نه بر د ار ی در مورد زمان آغاز لیگ برتر نیز بیا ن کرد: برای استان ها و تیم هایی که سال گذشته حضور داشتند، نامه فرستادیم. بیست و نهم تیرماه اولین جلسه ثبت نا م و چگونگی انجام کار را برگزار می کنیم.