آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۵
ورزش
۱۸

بدترین شروع تاریخ یوونتوس

دو گل از میرال پیانیچ و ادین ژکو کافی بود تا هواداران یوونتوس بدترین شروع تاریخ این باشگاه را در رقابت های سری A ببینند.

یوونتوس پس از شکست مقابل اودینزه در هفته نخست، این بار با نتیجه 2 بر یک مغلوب رم شد تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا با گذشت دو هفته همچنان در حسرت امتیاز بماند؛ اتفاقی که در 74 سال گذشته هرگز رخ نداده بود.

البته این هم از بدشانسی آلگری بود که تیمش پس از شکست 2 بر صفر مقابل اودینزه باید در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف رم می رفت. این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما ضربه کاشته پیانیچ در دقیقه 61، شیرازه تیم یوونتوس را از هم پاشید. اخراج روبینیو (66) و پاتریک اورا (78) باعث شد یوونتوس 9 نفره در ادامه گل دوم را هم بخورد. هرچند یکی از این دو گل را پائولو دیبایا در دقیقه 88 جبران کرد اما یوونتوس در نهایت بازنده از زمین خارج شد تا تحت شدیدترین فشارهای هوادارانش قرار بگیرد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که با این دو شکست پیاپی شرایط برای او سخت شده است در نشست خبری بعد از بازی گفت: هیچ مربی دوست ندارد تیمش در دو بازی پیاپی بازنده باشد، اما در فوتبال هر احتمالی وجود دارد. من از این شکست ناراحت هستم، اما نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا در دیدارهای آینده جبران کنیم و بازی های بهتری را به نمایش گذاریم.