آرشیو چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴، شماره ۴۳۶۹
ورزش
۱۸

مظلومی: کرار کوچک ترین بی انضباطی نداشته است

سرمربی استقلال با اشاره به شرایط مالی نامناسب باشگاه، به دفاع تمام قد از بازیکنان طلبکار تیمش از جمله جاسم کرار پرداخت و گفت: هنوز هم پای کرار هستم!

جاسم کرار، هافبک عراقی استقلال در شرایطی در هفته های سپری شده از لیگ بارها و عمدتا به دلیل مسائل مالی برای استقلال حاشیه ساز شده است که دیروز پرویز مظلومی، سرمربی استقلال به این بازیکن حق داد.

مظلومی درباره مشکل مالی کرار که باعث قهر او از باشگاه شد، گفت: این مشکل مربوط به همه است.ما باید شرایط را برای بازیکنان فراهم کنیم. تمام بازیکنان خارجی مان را از فیلترهای مختلف رد کردیم تا جذب کنیم. مدیریت باشگاه و اسپانسر باید زودتر مشکلات مالی را حل کنند.

به گزارش ایسنا، مظلومی با اشاره به این که خود و دستیار اولش مجید صالح نیز پولی از باشگاه نگرفته اند، افزود: حتی از چهار سال قبل هنوز طلب داریم، اما بازیکنان ما برای خرج زندگی شان مشکل دارند و باید نگرانی های آنها را برطرف کنیم.

مظلومی در ادامه و در پاسخ به این سوال که با وجود رفتارهای کرار، آیا همچنان به او اعتقاد دارد، گفت: کرار کوچک ترین بی انضباطی نداشته و با انگیزه زیادی تمرین کرده است. من هنوز هم پای کرار هستم و به او اعتقاد دارم. بازیکنی مثل مگویان هم هیچ گاه اعتراض نمی کند، اما وضع به گونه ای شده که صدای او هم درآمده است. با این وضع کم کم بازیکنان ایرانی مان هم واکنش نشان می دهند البته حاشیه هایی که بر سر کرار هست درباره آنها نیست.