آرشیو پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۴۱
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

چاپ ویژه نامه ای از حوادث مکه: آقای محمد رفیع زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت کشته شدن شمار زیادی از هموطنانمان در حادثه منا و تشکر و قدردانی از پوشش رسانه ای این فاجعه توسط روزنامه ایران، درخواست کرده که در صورت امکان حوادثی را که از سال 54 تاکنون در مکه برای حجاج اتفاق افتاده به صورت یک ویژه نامه به چاپ برسد.

روند کند ساخت بیمارستان: آقای داوود مصطفایی در تماس با بخش سلام ایران روزنامه گفته بیمارستان شهر جدید هشتگرد چند سالی است که در دست احداث است و روند ساخت آن بسیار کند پیش می رود. از مسئولان محترم مربوطه تقاضا می کنیم نسبت به تسریع در تکمیل و راه اندازی این ساختمان اقدام کنند.

هزینه های گزاف دفترخانه ها: آقای یوسف سنجری گفته برای ساخت یک واحد مسکونی در طبقه دوم منزل پدری ام وام مشارکت از بانک مسکن دریافت کردم و برای اینکه سند در رهن بانک برود در دفتر ثبت اسناد بابت رهن یک ساله از من مبلغ 400 هزار تومان دریافت کردند؛ اما بانک اعلام کردکه باید سند را در رهن 10 ساله بگذارید. به همین علت مجددا دفتر ثبت اسناد از بنده مبلغ 700 هزار تومان گرفت. می خواهم بدانم یک جوانی مانند من که تازه هم ازدواج کرده و با هزاران مشکل روبه رواست و حقوق کارگری می گیرد چگونه می تواند از پس مخارج اینچنینی بربیاید؟

جدیت در انعقاد قرارداد: آقای سلیمان بلغار عنوان کرده اند که اگر کارفرمایان محترم با جدیت و قاطعیت بسیار در انعقاد قرارداد با پیمانکاران شرکت های خصوصی شروط پرداخت کامل حقوق کارگران را قید و امضا کنند یقینا دست معترضان کوتاه می شود.