آرشیو شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴، شماره ۸۴۹۷
ورزش
۱۱

گوناگون

مردانی طلابرگردن آویخت

سجاد مردانی تکواندو کار ایرانی توانست با شکست رقیبانش مدال طلای سنگین وزن بازی المپیک نظامیان جهان سیزم را به گردن آویزد.

نایب قهرمانی جودو درآسیا

عنوان نایب قهرمانی رقابت های جودو ناشنوایان آسیا به ایران رسید.دراین مسابقات تیم ایران موفق شد با کسب 2 طلا، 2 نقره و 2 برنزبعد از کره جنوبی قرارگرفته و نایب قهرمان مسابقات شود.

گرایی در کره به طلارسید

در نخستین روزازرقابتهای کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان درکره جنوبی، محمدعلی گرایی صاحب مدال طلاشد و حاجی پور و صالحی زاده به مدال برنز رسیدند.

کلوپ مربی تیم لیورپول شد

یورگن کلوپ سرمربی پیشین تیم دورتموند با عقد قراردادی رسمی هدایت تیم لیورپول را بر عهده گرفت. وی جانشین برندان راجرز در این تیم شده است.

تهدید ستاره فوتبال جهان

ستاره تیم بارسلونا به خاطر فرار از پرداخت مالیات به 22 ماه حبس تهدید شده است. این درحالی است که مسی و بارسلونا علیه دادگاه متحد شده اند تا مانع از نهایی شدن این حکم شوند.

طلسم 14 ساله نشکست

دیدار تیمهای فوتبال ایران و عمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با تساوی یک بر یک پایان یافت تا طلسم 14 ساله پیروز نشدن ایران برابرعمان، به قوت خود باقی بماند.

شکست ووشوچین درتهران

تیم ملی ووشوکشورمان دریک دیداردوستانه برابر ووشوکاران تیم ملی چین صاحب پیروزی شد.تیم ملی چین برای برگزاری تمرین و دیدار دوستانه به تهران سفرکرده است.

قهرمان جهان شکست خورد

تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جام جهانی 2014 درادامه رقابتهای مقدماتی یورو با نتیجه یک برصفر مغلوب ایرلند شد تا ایرلندی ها امیدهای خود را برای صعود افزایش دهند.