آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴، شماره ۴۴۰۹
ورزش
۱۴

خداحافظی پسر خوب برنابئو با فوتبال

ماجراجویی رائول گونزالس در فو تبا ل که از 29 اکتبر سال 1994 آغاز شده بود، سرانجام روز گذشته به نقطه پایان خود رسید و چه جالب که لحظه خداحافظی او با فتح جامی دیگر همراه شد.

درست همانند پله برزیلی که با قهرمانی در لیگ آمریکای شمالی در باشگاه کاسموس نیویورک از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، رائول نیز به همین صورت و در حالی که پیراهن تیم کاسموس را بر تن داشت جام قهرمانی لیگ آمریکای شمالی را بالای سر برد و با دنیای فو تبا ل خداحافظی کرد.

به این ترتیب رائول که سال ها لقب پسر خوب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را داشت، شروع و پایان دوران بازیگری اش را با پیروزی پشت سر گذاشت. شماره هفت اسپانیایی در اولین بازی اش برابر رئال ساراگوسا قرار گرفت و در آخرین بازی نیز در فینال لیگ آمریکای شمالی به همراه کاسموس برابر اوتاوا فری قرار گرفت. او در این دیدار گرچه بهترین بازی اش را به نمایش نگذاشت، اما بخشی از توانایی هایش را نشان داد و به هم تیمی هایش کمک کرد تا بتوانند بازی بهتری ارائه دهند. سلرینو در این بازی هت تریک کرد و پیروزی را برای نیویورکی ها به ارمغان آورد تا رائول را به هدف نهایی اش یعنی فتح پانزدهمین فینال و خداحافظی با جام از دنیای فو تبا ل برساند. رائول در 1013 بازی اش، 427 گل به ثمر رساند و به 22 عنوان قهرمانی دست یافت.