آرشیو سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴، شماره ۶۱۰۶
زندگی
۲۷

ازدواج 3 هزار پوندی زن و شوهر چاق

دنیا پرتو

جشن ازدواج چاق ترین زوج بریتانیایی روز گذشته با پرداخت 3 هزار پوند توسط اداره پرداخت مالیات برگزار شد. استفان و میشل بیر 45 ساله ماه گذشته با ارائه تقاضانامه ای به شرکت مالیات مدعی شده اند که به علت ابتلابه چاقی توانایی کار کردن ندارند و برای ازدواج خود نیاز به کمک مالی دارند.

این زوج موفق شدند با دریافت کمک قابل توجهی از اداره مالیات و حقوق دریافتی ماهیانه از بیمه، جشن عروسی خود را در رستوران برگزار کنند.

ساندویچ ژامبون، کباب ترکی و سیب زمینی از وعده های غذایی بود که میهمانان با آن پذیرایی شدند. استفان داماد 45 ساله این مراسم می گوید، دو سال پیش از ازدواج به عنوان پاک کننده شیشه ادارات، مشغول بودم اما مدت این استخدام فقط 2 ماه طول کشید و پس از آن در بیمارستان بستری شدم، برنامه های کاهش وزن نیز درباره من بی اثر بود اما پس از ازدواج به کمک همسرم میشل تصمیم داریم به طور جدی و با انگیزه کافی وزن کم کنیم.

میشل بیر درباره مراسم ازدواج خود در صفحه فیس بوک اش نوشت، من و استفان باید 85 کیلوگرم وزن کم کنیم، روز ازدواج بادکنکی تهیه کرد م و روی آن عبارت «تصمیم مان برای کاهش وزن جدی است» را نوشتم تا یادمان نرود به حمایت همدیگر برای رسیدن به وزن مناسب نیاز داریم. البته روز ازدواج از این قاعده مستثنی بود و ما با سیب زمینی و ساندویچ همبرگر که غذای مورد علاقه هر دو ما است از خود پذیرایی کردیم.