آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴، شماره ۴۴۵۴
ورزش
۱۴

واکنش برانکو به معاوضه طارمی با بیرانوند

لطفا جدی باشید

به دنبال اصرار باشگاه پرسپولیس برای جذب سنگربان نفت تهران، منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه به پرسپولیسی ها، پیشنهاد معاوضه این دروازه بان را با مهدی طارمی ارائه داده است، پیشنهادی که 72 ساعت سرخ ها فرصت دارند به آن پاسخ دهند وگرنه خبری از بیرانوند نخواهد بود. با وجود این سرمربی پرسپولیس اجازه نداد کلام نفتی ها منعقد شود و از آنها خواست شوخی را کنار بگذارند.

مهدی طارمی آقای گل کنونی لیگ و کسی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اگر بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران نباشد، یکی از سه بازیکن برتر است و در پازل تاکتیکی برانکو یکی از نقش های اصلی را به عهده دارد. به همین دلیل وقتی قنبرزاده این پیشنهاد را مطرح کرد، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: لطفا جدی باشید!

مهدی طارمی هم در این باره گفت: اصلانمی دانم این خبر تا چه اندازه صحت دارد. معلوم است آنها نمی خواهند بیرانوند را به پرسپولیس بدهند.

در این باره در حالی که خبر رسید باشگاه نفت، بیرانوند را به دلیل مذاکره با پرسپولیس به کمیته انضباطی می کشد، قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه به فارس گفت: استراتژی ما مثل یک شطرنج است. اگر شما در بازی شطرنج فیلتان را از دست بدهید آیا جای او سرباز می گیرید؟ بیرانوند دروازه بانی است که می تواند ده سال در هر تیمی باشد. او همین حالاپیشنهاد خارجی دارد و من بدم نمی آید که او را ترانسفر کنم. در نظر بگیرید من مدیر باشگاه نفت هستم و اگر به فکر باشگاهم نباشم، به این باشگاه خیانت کردم.