آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴، شماره ۴۴۵۴
ورزش
۱۴

تهدید استقلال به اعتصاب

تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در اعتراض به دریافت نکردن مطالباتشان، خطاب به مظلومی گفتند اگر وضعیت این گونه باشد در اردو شرکت نخواهند کرد.

مسئولان باشگاه استقلال در حالی این روزها درگیر فصل نقل و انتقالات هستند که گفته می شد قرار است بین تعطیلات نیم فصل مبالغی از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شود.

در این میان تعدادی از بازیکنان تیم استقلال که از پرداخت نشدن مطالباتشان ناراحت بودند، تصمیم گرفتند مساله را با سرمربی تیم در میان بگذارند. بازیکنانی مثل وحید طالب لو، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی به نمایندگی از بازیکنان استقلال امروز با پرویز مظلومی گفت وگو کرده و خطاب به سرمربی آبی پوشان گفتند اگر شرایط به همین منوال باشد آنها در اردوی روز بیست و هشتم شرکت نخواهند کرد.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی نیز اعلام کرده با مسئولان باشگاه در این زمینه گفت وگو خواهد کرد.

برخی بازیکنان استقلال معتقدند بازیکنان تیم رقیب تا امروز مبالغ قرارداد خود را به روز دریافت کرد ه اند و حتی با وجود این که اسپانسر این تیم (همراه اول) پول استقلال را هم پرداخت کرده، اما پولی به حساب این بازیکنان واریز نشده است. همین مساله باعث اعتراض بازیکنان شده و باید دید آیا استقلالی ها از این طریق می توانند پول خود را دریافت کنند؟