آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴، شماره ۳۶۷۷
استان ها
۲۳

کوتاه

راه اندازی کارت شهروندی فراپی فرادیس البرز در کاشان

گروه بنگاه ها: مراسم رونمایی از پروژه کارت شهروندی فراپی فرادیس البرز با هدف توسعه سامانه شهروند الکترونیک در کاشان برگزار شد. مدیرعامل شرکت فرادیس البرز در حاشیه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با معرفی این خدمت جدید گفت: کارت شهروندی فراپی دارای چند سرویس متنوع و مدرن است که تحول عظیمی در عرصه بانکداری الکترونیکی، خدمات شهری، بازیافت و افزایش سطح رفاه شهروندان به وجود می آورد. میر مسعود مجید زنوزی افزود: این کارت ضمن بهره مندی از فناوری های نوین در عرصه پرداخت الکترونیک، امکان پرداخت خرد در سیستم های مختلف از جمله فروشگاه ها، شبکه حمل و نقل، بازیافت و سایر حوزه های خدمات شهری را فراهم می کند.

شرکت پالایش نفت بندرعباس نشان کیفیت گرفت

دنیای اقتصاد، بندرعباس: شرکت پالایش نفت بندرعباس در پنجمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور لوح سپاس و نشان کیفیت دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، در پنجمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت که با حضور 1700 نفر از مقامات کشور، مدیران و کارشناسان ارشد سازمان های دولتی و غیردولتی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان تلاشگر نمونه انتخاب و مفتخر به دریافت نشان کیفیت و لوح سپاس شد. معرفی و ارج نهادن به تلاشگران، اندیشمندان و مدیران ارشد فعال در عرصه کیفیت کشور، حمایت مادی و معنوی از افراد خلاق و کارآفرین در عرصه کیفیت، گسترش دانش و فرهنگ کیفیت، فراهم آوردن بستری مناسب برای الگو برداری نسل جوان، بسترسازی مسیر تجاری سازی و کاربردی کردن نتایج حاصل از تلاش فعالان حوزه کیفیت و تعیین معیارهای کاربردی مبتنی بر تلفیق دستاوردهای علمی و تجربی از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور بود.

ثبت رکورد جدید برای ترانزیت خودرو در بندر لنگه

دنیای اقتصاد، بندرعباس: برای نخستین بار در بندر تجاری لنگه، 850 دستگاه خودرو سواری در مدت 15 ساعت از شناورهای فلزی و چوبی تخلیه شد که این یک رکورد عملیاتی در بنادر کشور محسوب می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمود صابری گفت: ثبت این رکورد حاصل تلاش کارکنان واحد بندری و دریایی لنگه است و با مشارکت 35 شرکت کارگزار بخش خصوصی انجام گرفته است.