آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴، شماره ۴۴۵۴
حوادث
۱۵

مجازات مرد رمال به اتهام فریب و آزار 2 خواهر

مرد رمال که دو خواهر را در حاشیه تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به زندان، شلاق و تبعید محکوم شد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این شکایت از اواخر سال 92 و همزمان با شکایت دو خواهر 21 و 15 ساله در پلیس آگاهی آغاز شد. دختر 21 ساله گفت: برای طلاق از همسرم با مشکلاتی روبه رو شده بودم که شوهرخاله ام با کمک یک ماما مدارک پزشکی را جعل کرده و از شوهرم جدا شدم. بعد از طلاق دچار مشکلات روحی و روانی شده و شوهرخاله ام مدعی شد از طریق اجنه می تواند مشکلاتم را حل کند. او با این ترفند مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از صحنه آن فیلم گرفت تا نتوانم شکایت کنم.

دختر جوان ادامه داد: شوهرخاله ام همچنین با تهدید، خواهر 15 ساله مرا هم مورد آزار و اذیت قرار داده بود. حالااز او شکایت داریم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم روز سه شنبه پای میز محاکمه قرار گرفت. پس از شکایت دو خواهر و دفاع مرد رمال، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرده و او را به خاطر زنا به 99 ضربه شلاق محکوم و به خاطر آزار دختر 15ساله به 6 ماه حبس محکوم کردند. قضات درخصوص کلاهبرداری متهم نیز او را به هفت سال زندان، 23 میلیون تومان رد مال و 23 میلیون تومان جزای نقدی محکوم کردند. متهم به خاطر معاونت در جعل به شش ماه حبس و از بابت مجازات تکمیلی به یک سال تبعید به جنوب کشور محکوم شد.

ماما نیز به خاطر مباشرت در جعل به سه سال زندان محکوم شد.