آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴، شماره ۴۴۵۴
حوادث
۱۵

شهادت مامور انتظامی در درگیری مسلحانه با سارقان

درگیری شبانه میان سارقان و پلیس منجر به شهادت و زخمی شدن دو پلیس و هلاکت یک سارق شرور در شهر شوش شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در این باره گفت: سارقان مسلح شامگاه سه شنبه با سوار شدن به یک دستگاه خودروی پژو 405 سرقتی در حال تردد بودند که ماموران پاسگاه انتظامی حسین آباد شوش هنگام گشتزنی به این خودرو مشکوک شده و از راننده خواستند توقف کند و مدارک خودرو را به پلیس نشان دهد، اما راننده بدون توجه به خواسته پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد. با فرار راننده و همدستش ماموران به تعقیب خودرو پرداختند تا این که در جریان این تعقیب و گریز در بیرون از شهرستان و درجنگل های حاشیه رودخانه کرخه سارقان مسلح با ماموران درگیر شدند و به سمت آنها تیراندازی کردند.

وی اضافه کرد: ماموران محل را محاصره کرده و به تیراندازی متقابل با سارقان پرداختند که در جریان این درگیری مسلحانه یکی از متهمان به هلاکت رسید و دیگر همدست دستگیر شد. این درحالی بود که در جریان این درگیری با سارقان، ستوان دوم عباس نادری به شهادت رسید و ستوان دوم مجید بیرانوند مجروح و به بیمارستان منتقل شد. خودروی پژوی متهمان که مسروقه بود هم توقیف و در بازرسی از آن دو قبضه سلاح کلاشینکف و پنج تیغه خشاب به همراه مدارک شناسایی سرقتی کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهم بازداشت شده با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و مشخص شد که او دو فقره سرقت مسلحانه در شهرستان های دهلران و دزفول نیز داشته و همدستش که به هلاکت رسیده است، دارای سابقه شرارت بوده و تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشته است.