آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

نماینده بسیج مردمی عراق: عراق مدیون جمهوری اسلامی ایران است

نماینده بسیح مردمی عراق «الحشد الشعبی» گفت: عراق مدیون جمهوری اسلامی ایران است و اگر سایه رهبری و رشادت های سردار قاسم سلیمانی نبود، امروز عراقی وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام «سیدحمید حسینی» شنبه شب در مراسم جشن میلاد امام مهدی (عج) در جمع هزاران زائر و نمازگزار مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: عراق از سوی سامرا به صورت 360 درجه در محاصره گروه های تکفیری بود و دو سوم عراق در دست گروه های تکفیری قرار داشت و امشب من به نمایندگی از ملت عراق در این مکان مقدس از رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان و همچنین مجاهد وفادار ایشان حاج قاسم سلیمانی تشکر می کنم.

وی ادامه داد: ما در سامرا محاصره بودیم و همه چیز را از دست داده بودیم که این فرمانده دلاور سپاه اسلام با تمام نیروهایش به کمک ما آمد و محاصره را شکست و اگر نبود حمایت رهبری و جمهوری اسلامی ایران به صراحت می گویم امروز عراقی وجود نداشت.

حسینی تصریح کرد: اگر این برادری ها و رشادت ها نبود امروز عراق چیزی نداشت و سامرا، کربلاو نجف همانند مدینه (بقیع) تلی از خاک بود و اگر به ما اجازه برای زیارت هم می دادند ما شاهد کمی خاک بودیم.

گفتنی است تولیت مسجد مقدس جمکران با اهدای تندیس و پرچم این مکان مقدس از مقام شامخ مدافعان حرم تجلیل کرد.