آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

حمله های سریالی در پاسخ به فریضه نهی از منکر ادامه دارد

ضرب و شتم آمر به معروف به دست بوکسور محله!

یک روحانی آمر به معروف در پی تذکر به حرکات زننده تعدادی دختر و پسر جوان در خیابان، توسط یکی از آنها مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

محسن فراهانی، روحانی آمر به معروف در این رابطه گفت: یک خانم به همراه سه مرد جوان در کوچه های شهرک جانبازان قائمیه واقع در اسلامشهر در حال انجام حرکاتی زننده بودند، من به داروخانه رفتم و برگشتم اما همچنان این افراد درحال تکرار کارهای خود بودند.

وی افزود: به سمت آنها رفتم و به آنها گفتم که حتی اگر شما زن و شوهر هم باشید خیابان جای مناسبی برای این کارها نیست، با گفتن این جمله آن خانم فرار کرد و یکی از آن سه نفر به یک باره با مشت به گیجگاهم زد.

فراهانی ادامه داد: پیشانی، سمت چپ و راست گردن، روی گونه ها و چشمان من در این درگیری آسیب دید و در آن میان تنها کاری که انجام دادم بستن گاردم بود تا با چاقو به من ضربه نزند.

به گزارش جهان، این روحانی جوان تصریح کرد: آنها سه مرد جوان بودند که هنگام درگیری یک نفرشان مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که پس از تحقیقات مشخص شد این فرد از بوکسورهای محله بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این آقا چون بوکسور بوده و فکر می کرده زورش زیاد است به راحتی یک روحانی را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گله من این است که حتما باید برای من اتفاقی مثل شهید خلیلی یا دو فقره دیگری که چشمشان تخلیه شد، بیفتد تا مسئولان پیگیری کنند؟