آرشیو سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۶
ورزش
۱۲

بمب خبری استقلال با ذوب آهن قرارداد دارد؟

حدادی فر: قرارداد مشروط دارم

قاسم حدادی فر، بمب علیرضا منصوریان و استقلال، برای روزهای پیش روی نقل و انتقالات است. آبی ها قصد دارند به هر شکل ممکن این بازیکن را به خدمت بگیرند.

حدادی فر 33 ساله است ولی همچنان یک بازیکن آماده به حساب می آید. این بازیکن در فصول گذشته هم بازی های خوبی برای تیمش انجام داده است. حدادی فر از 13 سال پیش به ذوب آهن ملحق شد و در این سال ها تنها در دو مقطع به صنعت نفت آبادان و تراکتور به صورت قرضی رفت. او در تبریز دوران خدمت سربازی خود را سپری کرد. حالااستقلالی ها در تلاش هستند تا پس از 13 سال این بازیکن را از ذوب آهن بگیرند و پیراهن آبی بر تنش کنند. البته ذوبی ها به هیچ وجه موافق این جدایی نیستند.

سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن می گوید: قاسم بازیکن ماست و او را می خواهیم. استقلالی ها اگر این بازیکن را می خواهند، بهتر بود با باشگاه مذاکره کنند نه این که سراغ قاسم بروند. نکته اینجاست که قرارداد حدادی فر با ذوب آهن، قرارداد قطعی نیست. گویا طبق قول و قراری که آنها گذاشته بودند، در صورتی که دو طرف به توافق برسند، قرارداد سال جدید، اعتبار خواهد داشت. حدادی فر هم در این باره می گوید: با ذوب آهن قرارداد مشروط دارم و هنوز بحثی درباره فصل جدید نکرده ایم. حدادی فر اتفاقا بی میل نیست در آخرین سال های بازیگری اش به استقلال ملحق شود و پیراهن آبی ها را به تن کند. منصوریان هم بسیار به جذب این بازیکن امیدوار است.