آرشیو چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۹۵
شهرستان ها
۷

نماینده مردم بندرعباس در مجلس: اخراج کارگران آلومینیوم المهدی جفا در حق بیت المال است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان آلومینیوم المهدی بدانند که اخراج کارگران جفا در حق بیت المال است و ضرر آن بسیار بیشتر از نفعش خواهد بود.

احمد مرادی اظهار کرد: در بخش صنعت، معدن و تجارت، شرکت های استان دارای مسائل و مشکلاتی هستند که باید برای بیرون رفتن از این مشکلات بروکراسی را کنار بگذاریم و واقع بینانه گام برداریم.

وی افزود: همایش های زیادی در رفع موانع و مشکلات صنایع و اشتغال برگزار شده است و وقت زیادی را صرف کرده ایم اما مشکلات هنوز پابرجاست و باید دید موانع این مشکلات در کجاست.

مرادی عنوان کرد: استان هرمزگان فرصت های زیادی در صنایع دارد که کشتی های عظیم تجاری نمونه کوچکی از آنهاست که در برخی صنایع به دلیل بی تدبیری و سوء مدیریت آنها را از دست داده یا از دست می دهیم.

وی گفت: ابتدا به مسئولان آلومینیوم تذکر می دهم و بدانند اخراج کارگران آلومینیوم المهدی جفای در حق بیت المال و ضرر آن بسیار بیشتر از نفعش خواهد بود و اگر امروز نگران حقوق های نجومی هستیم بدانیم که این عمل برای مدیران آلومینیوم المهدی نیز بسیار گران تمام خواهد شد و دوم باید نگاه مدیران به کارگران زحمت کش در آلومینیوم و کشتی سازی تغییر پیدا کند و در جهت استفاده از نیروهای بومی و ماندگار بیشتر حساسیت به خرج بدهیم و زیبنده ما نیست که نیروهای صنایع هرمزگان را از بیرون استان بیاوریم و نیروهای بومی و زبده منطقه را نادیده بگیریم.