آرشیو پنجشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۷۷
توانش
۱۶
اعتراض خوانندگان

دوری ارتش از سیاست خواب آلودگی نیست

حاشیه های سخنرانی عجیب و قابل تامل حسن عباسی درباره ارتش همچنان که انتظار می رفت از سوی عده ای از خوانندگان روزنامه ایران که از نیروهای مسلح هستند با واکنش روبه رو شد.

106... 0918: آقای حسن عباسی در یکی از سخنرانی هایش گفته: اگر مملکت رو آب ببره، ارتش کاری نمی کنه. دخالت نکردن ارتش در سیاست جزو قوانین کشور است. مگر امام(ره) نگفتند که ارتش از سیاست به دور باشه؟ وظیفه ارتش حفظ تمامیت ارضی است. به آقای عباسی تذکر داده شود و یه کم معلومات خود را بالاببرد تا در این شرایط امروزی ارگان ها و سازمان ها را به جان هم نیندازد.

866...0939: چرا آقای عباسی به ارتش جمهوری اسلامی توهین می کند؟ ما خواب نیستیم و فقط به وظایف خود عمل می کنیم. این شما هستی آقای عباسی که از تهران برای کشورهای دیگر تز می دهی. ما وسط میدان حرف می زنیم. لطفا از ایشون به خاطر توهین به ارتش توضیح بخواهید.

482... 0918: من عضو کوچکی از جانبازان ارتش هستم. چرا اجازه می دهید کسی مانند عباسی به جامعه خدوم ارتش توهین کند. بیزاری می جوییم از حامیانش و از شما می خواهیم پیام ها را منعکس کنید تا این فرد از آحاد پرسنل ارتشی عذرخواهی کند.

613... 0937: بنده خواستار رسیدگی به ادعای انتشار یافته از حسن عباسی در مورد ارتش ایران در فضای مجازی هستم. خواهشمندم مسئولان رسیدگی کنند.

علی حشمتی جانباز جنگ از کرج با شماره 206... 0912: سخنرانی ناپسند حسن عباسی را در مورد ارتش جمهوری اسلامی ایران محکوم نموده و خواستار برخورد با این فرد هستم.