آرشیو پنجشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۷۷
توانش
۱۶
پیشنهادهای خوانندگان

صدور پلاک به شرط نهال

برخی از خوانندگان روزنامه ایران اهل پیشنهاد دادن هستند. معمولا کسی پیشنهاد می دهد که امیدوارانه به پیرامون خود نگاه می کند بویژه در تغییر وضع موجود، امیدواریم این روحیه همچنان در مخاطبان روزنامه مستدام بماند.

بیژن شکری با شماره 483... 0915: پیشنهاد می شود هرکس قصد نمره کردن ماشین دارد، پول پنج نهال را بابت آلودگی ای که ایجاد می کند به شهرداری مربوط جهت کاشت درخت های زودرس در شعاع پنج کیلومتری جاده های آن شهر بپردازد تا هم هوا تمیز و هم اشتغال ایجاد شود. ضمنا این پیام به خانم ابتکار تقدیم می شود.

558... 0921: جهت جلوگیری از خواب رفتن رانندگان در جاده های خارج شهرها که خسارات انسانی غیر قابل جبران و خسارات مالی میلیاردی دارد اگر روی فرمان اتومبیل ها دوربین تشخیص چهره نصب گردد که به محض روی هم رفتن پلک های راننده فورا با صدای آژیر در گوش راننده یا دادن شوک به دست های راننده او را از خواب بیدار نماید کاهش چشمگیری در تصادفات خواهد داشت.

146... 0913: اگر نهالکاری و کشت گیاهان در بیابان ها بدون واگذاری زمین و حتی آب و به شرط بهره برداری درصدی از محصول تا مدت معینی به افراد حقیقی و حقوقی واگذار شود پیشرفت و سرعت بیابان زدایی افزایش می یابد.

263... 0938: درباره اعلام خبر بازنگری روش های مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد باید متذکر شد فرهنگ سازی و مسدود کردن راه های توزیع و پخش مخصوصا در مرزهای شرق کشور دو طریق تغییرناپذیر مبارزه با مواد مخدر است.