آرشیو پنجشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۸۷۵۴
ورزش
۱۱

گوناگون

نایب قهرمانی دانشجویان درآسیا

تیم فوتبال دانشجویان ایران با قبول شکست برابر ژاپن به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. تیم دانشجویان دیروز در دیدارفینال به مصاف ژاپن رفت که درنهایت دراین بازی با نتیجه 2 به 3 شکست خورد.همچنین شاگردان فرشاد کرمی توانستند جواز حضوردرمسابقات المپیک دانشجویان را نیز بدست آورند.

رقابت کشتی گیران در سیزم

رقابت های جهانی نیروهای مسلح سیزم دررشته کشتی آزاد و فرنگی از 29 شهریور در مقدونیه برگزار خواهد شد.و تیم های نیروهای مسلح کشورمان با ترکیب کامل دراین رقابتها حضور خواهند یافت.

رضایی: پرسپولیس کار سختی دارد

مربی تراکتورسازی معتقد است فرهنگ بالای هواداران و مردم تبریز طوری است که در بازی با پرسپولیس هیچ مشکل امنیتی به وجود نخواهد آمد. رحمان رضایی با اشاره به بازی با پرسپولیس اظهارکرد: این مسابقه فوق العاده حساس برای هر دو تیم است وما ازامتیاز میزبانی بهره می بریم وامیدواریم بتوانیم نهایت استفاده را داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

کامیابی نیا: دوباره به تیم ملی برمی گردم

کامیابی نیاهافبک دفاعی پرسپولیس که درآستانه دیدار با قطر از ترکیب تیم ملی خط خورد گفت:انگیزه زیادی برای بازگشت به لیست تیم ملی دارم. وامیدوارم دوباره بتوانم نظر کی روش را جلب کنم و در خدمت تیم ملی باشم.

فرکی: تیم ملی خوب بازی نکرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دیدارایران و چین چنگی به دل نزد و محتاط بازی کردیم. حسین فرکی افزود: البته میل به بردن هم داشتیم، از نظر نتیجه گرفتن یک امتیازهم درچین خوب است، اما از نظر فنی نمی توانیم بگوییم خوب بازی کردیم.

پادوانی با استقلال می آید

مجوز بازی پادوانی دراستقلال صادر شد و این بازیکن می تواند در دیدار با ماشین سازی به میدان برود.دیداراستقلال و ماشین سازی روز یک شنبه در ورزشگاه آزادی برگزارخواهد شد.

تیم نیروهای مسلح در عمان

رقابت های جهانی نیروهای مسلح دررشته فوتبال بهمن ماه درکشورعمان برگزار خواهد شد. تیم فوتبال نیروهای مسلح ایران نیزدراین رقابت ها حضورخواهد یافت.تیمهای ایران، عمان وعراق نماینده های قاره آسیا دراین رقابت ها هستند.