آرشیو دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۶۵
ورزش
۱۱

گوناگون

شیخ الاسلامی طلاکسب کرد

محمد حسین شیخ الاسلامی نماینده وزن 60- کیلو تیم ملی کوراش کشورمان اولین مدال کاروان ایران در بازیهای آسیایی ساحلی را کسب کرد.

بازگشت درخشان به جودو

رئیس پیشین فدراسیون جودو بعد از 9 سال، یکبار دیگر سکان هدایت این رشته را برای چهار سال آینده برعهده گرفت. مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو دیروز برگزارشد و طی آن محمد درخشان با اخذ 21 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

قدردانی ازعملکرد المپیکی ها

158 نماینده مجلس در نامه ای از زحمات ورزشکاران و مربیان حاضر در بازیهای ریو و نیز برنامه ریزی خوب وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیونها قدردانی کردند.

ژاپن میزبان بازی های آسیایی

با تصویب اعضای هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا امتیاز میزبانی بازیهای آسیایی 2026 به ژاپنی ها داده شد.دوره پیش بازیهای آسیایی در کره جنوبی برگزار شد. دو دوره آتی این بازیها نیز به ترتیب در سال های 2018 و 2022 در اندونزی و چین برگزار خواهد شد.

کشتی گیران ساحلی درویتنام

تیم ملی کشتی ساحلی ایران برای حضور در بازیهای آسیایی ساحلی، امروز راهی ویتنام شد.رقابتهای کشتی ساحلی از روز 9 مهر در شهر دانانگ برگزار می شود.

حذف کاپیتان تیم ملی کاراته

ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته مردان ایران برای دومین بار متوالی در یک رویداد بین المللی در آلمان از رسیدن به مدال بازماند و حذف شد.

پرسپولیس به شیرازمی رود

تیم پرسپولیس بدون حضور ملی پوشانش باید در جام حذفی به میدان برود اما به نظر نمی رسد غیبت این بازیکنان برای تیم برانکو مشکل بزرگی قلمداد شود. تیم پرسپولیس باید روزجمعه در شیراز به مصاف تیم قشقایی این شهر برود.

راهیابی نوجوانان به جام جهانی

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل ویتنام ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا مجوزحضوردرجام جهانی 2017 را به دست آورد. تیم ملی ایران و ویتنام درچارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا دیروز به مصاف یکدیگر رفتند.این بازی در خاتمه با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.