آرشیو چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۷
ورزش
۹

فوتبال اروپا

گریزمان: در سطح مسی و رونالدو نیستم

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید مدعی شد هنوز به سطح مسی و رونالدو نرسیده است: فکر می کنم هنوز خیلی کار دارم تا به سطح آنها برسم و جام را ببرم.

آنها جام های زیادی برده اند و به این روند ادامه داده اند؛ ولی من قبلاهم گفته ام، می خواهم با آنها بر سر یک میز بنشینم و فکر می کنم رفته رفته آماده این کار می شوم. امیدوارم تا جایی که می توانم در چنین سطحی باقی بمانم.

خیلی از پوگبا توقع دارند

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اعتقاد دارد پل پوگبا به دلیل انتظارات زیادی که از او وجود دارد، تحت فشار قرار گرفته است: پل تیم باشگاهی اش را تازه تغییر داده است و به همین دلیل به زمان نیاز دارد تا با هم تیمی های جدیدش هماهنگ شود.

از پوگبا همیشه انتظارات بیشتری می رود؛ اما در انگلیس توقع خیلی بیشتر از حد انتظار بود. این توقع بالاباعث می شود بازیکن کارایی خود را از دست بدهد. فرانسه جمعه شب مقابل بلغارستان به میدان می رود و سه روز پس از آن هم در دیداری سخت تر روبه روی هلند قرار خواهد گرفت.

ایسکو: شاید جدا شوم

ایسکو ستاره رئال مادرید از وقتی به عنوان پدیده درخشان مالاگا به رئال پیوسته هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در این تیم به دست بیاورد. او تا دو سال دیگر با رئال قرارداد دارد، اما رئال تلاشی برای تمدید قرارداد نمی کند.

او به روزنامه مارکا چاپ مادرید گفت: هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. نمی دانم چرا. واقعیت این است هنوز به این مساله خیلی فکر نکرده ام. هنوز هم از باشگاه با من تماسی برای تمدید گرفته نشده است. در هر صورت نگران نیستم. این مورد کمی عجیب است. اگر باشگاه تمایلی برای تمدید نداشته باشد خودم درخواست تمدید نخواهم کرد. این یعنی باید جدا شد.

پپ، تاثیرگذارترین چهره فوتبالی جهان

ژاوی هرناندز، کاپیتان پیشین بارسلونا پپ گواردیولا، سرمربی خود در این تیم را به عنوان تاثیرگذارترین چهره دنیای فوتبال در ده سال اخیر معرفی کرد و گفت: پپ در تبدیل شدن من به یکی از بهترین بازیساز های دنیا نقش پررنگی داشت. من برای او احترام فراوانی قائلم. من و پپ چهار فصل بسیار موفق را در کنار هم سپری کردیم. او در بارسلونا باعث ارتقای همه ما شد. راه او راه بارسلوناست. من هنوز اخبار تیم را دنبال و بهترین ها را برای تیم خودم آرزو می کنم.