آرشیو یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۵
ورزش
۱۸

بازگشت سپیدرود به صدر لیگ یک

سپیدرود تیم قدیمی شهرباران اسبش را برای صعود به لیگ برتر زین کرده است؛ تیمی هرچند غوطه ور در مشکلات مالی، اما بازیکنانش حداقل در رشت به کسی باج نمی دهند و یکه تاز لیگ یک هستند.

لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی وارد ایستگاه دوازدهم شد که به دلیل پیگیری جام حذفی و حضور شماری از تیم های لیگ یکی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، دیدارهای این هفته تا 18 آبان به پایان می رسد. یکی از تیم هایی که در جام حذفی حضور دارد تیم مدعی خونه به خونه بابل است که هفته گذشته به لطف تفاضل گل صدر جدول را از سپید رود گرفت. با این حال سپیدرودی ها که قریب دو سال است در رشت هیچ شکست را تجربه نکرده اند دیروز هم بر مهمان جنوبی خود نفت مسجد سلیمان یک برصفر غلبه کردند تا به صدر جدول این رقابت ها بازگردند.

سپیدرود در فصل جاری تنها یک شکست را تجربه کرده است و هرچند خط حمله اش چندان زهردار نیست، اما در 12 بازی گذشته با 5 گل خورده بهترین خط دفاع این رقابت هاست. در دیگر دیدارهای دیروز در حالی که گل گهر سیرجان با مربی کروات و نام آشنای خود وینکو بگوویچ برابر خیبر خرم آباد با تساوی یک بر یک متوقف شد که تیم بحران زده فجر سپاسی یک شکست دیگر را تجربه کرد. فجری که که در روزهای گذشته موفق شدند رضایت غلامحسین پیروانی مربی محبوب خود را برای بازگشت به این تیم جلب کنند، به پارس جنوبی هم یک بر صفر باختند تا همان طور که شاغلام گفته بود معلوم شود این تیم برای بهتر شدن حسابی کار دارد و در نیم فصل باید تقویت شود.

نتایج بازی های دیروز

مس رفسنجان یک ایرانجوان بوشهر صفر / گل: سجاد عسگری(30)

فولاد یزد 2 راه آهن 2 / گل ها: جواد شفیعی پور(28) و رامین قربانی(62) برای فولاد و علی فرهنگ(68) و محسن بیاتی نیا(74) برای راه آهن

خیبر خرم آباد یک گل گهر سیرجان یک / گل ها: احمد جعفری(45) برای خیبر و اکبر صغیری(19) برای گل گهر

سپیدرود رشت یک نفت مسجدسلیمان صفر / گل: سید هادی موسوی(88)

پارس جنوبی یک فجرسپاسی صفر/ گل: علی نظری(59)

برنامه ادامه بازی های هفته دوازدهم:

شنبه: 15 آبان/ استقلال اهواز ملوان

سه شنبه 18 آبان: آلومینیوم اراک مس کرمان/ خونه به خونه بابل اکسین البرز/ بادران تهران نساجی مازندران