آرشیو چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۵
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

خانه های دنج

زندگی انسان ها با نژادها و تفاوت های مختلف در کنار هم معنی پیدا می کند اما گاهی اوقات احساس می کنیم می خواهیم با خودمان در دل طبیعت خلوت کرده و در محیطی آرام استراحت کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی زندگی در هیاهوی شهر خسته کننده می شود، دلمان می خواهد در محیطی دنج به فعالیت ها و دلمشغولی هایمان بپردازیم. برخی هتل ها و افراد خلاق در دنیا به این علاقه افراد توجه نشان داده و هتل ها یا خانه هایی کوچک در مناطق بکر طبیعت و خوش آب و هوا ساخته اند و افراد می توانند برای مدت زمان معلومی در آنجا به سرببرند.

با وجود فراهم بودن امکانات رفاهی در این خانه ها و هتل ها، خبری از سروصدا و ازدحام و شلوغی شهرها نیست. برخی از این هتل ها و خانه ها دارای مالکان خصوصی هستند و صاحبان آنها دوست دارند در دل طبیعت و در مکان هایی با آرامش خارق العاده زندگی کنند.

دورهمی گربه ها در روسیه

مشرق نوشت: صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در مسکو شرکت کردند.

سریع ترین زیردریایی جهان

مخترعان نام کالای دریایی لوکس را روی محصول تازه خود نهاده اند، محصولی که قرار است راحتی سه سرنشین خود را در دل اقیانوس فراهم کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بتازگی چند مخترع موفق به ساخت زیر دریایی الکتریکی شده اند که به گفته سازندگانش امن ترین، سریع ترین و خاص ترین نوع از زیر دریایی های ساخته شده در حجم کوچک است.

این زیر دریایی شخصی سه نفره قابلیت رفتن به عمق 120 متری اقیانوس را دارد که این رقم در نوع خود بی نظیر است. در طراحی سقف این محصول شیشه مقاوم و مخصوصی به کار رفته تا سرنشینان بخوبی بتوانند از فضای اطراف استفاده کرده و لذت کامل را ببرند. برای تامین انرژی مورد نیاز برای دو موتور قدرتمند زیر دریایی از باتری اختصاصی کمپانی اورتگا با نام Hancell 378i استفاده شده است. در نهایت این که هوای داخلی زیردریایی گنجایشی 250 لیتری برابر با 66گالن اکسیژن را دارد و قرار است سه سرنشین این زیر دریایی در کمال آرامش در دل آب ها گشت وگذار کنند.

تمسخر مجسمه نتانیاهو

نصب ناگهانی مجسمه عظیم و طلایی بنیامین نتانیاهو در میدان مرکزی شهر تل آویو به موضوعی برای مزاح در شبکه های اجتماعی اسرائیل تبدیل شده است.