آرشیو سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۷
ورزشی
۹

واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به جدایی سرمربی خارجی تیم ملی

امیدوارم پای پول بیشتر درمیان نباشد!

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه اقدام باورمن برای فسخ یک طرفه قرارداد غیراخلاقی و غیرحرفه ای بود، گفت: هنوز این کار و اینکه دلیل واقعی آن چه بود، شوکه هستم.

محمود مشحون در خصوص جدایی باورمن از تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: ایمیل باورمن مبنی بر این بود که مجبور است به خاطر دختر دو سه ساله اش در آلمان بماند. این درحالی بود که قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی چهار ساله منعقد شده بود و بر همین اساس برنامه های موردنظر نیز چهار ساله تنظیم شده بود. با همه اینها باورمن اعلام کرده که نمی تواند به ایران بازگردد. من فقط امیدوارم که دلیل این تصمیم باورمن همان مسائل احساسی یعنی دخترش باشد نه مسائل مادی و پول بیشتر!

مشحون در این رابطه ادامه داد: در رابطه با درک باورمن در هیچ موردی کوتاهی نکردیم. در یک محل خوب یک سوئیت خوب برای او اجاره کردیم، ماشین مدل بالابرایش خریدیم. حقوقش را ماه به ماه و بعضا جلوتر از موعد مقرر پرداخت کردیم طوریکه بابت حقوق و مزایا هیچ طلبی از ما ندارد. در کل اینکه هیچ کوتاهی به لحاظ رفتار و عمل در رابطه با درک باورمن نداشتیم. به همین دلیل به معنای واقعی بابت کاری که انجام داده متعجب هستم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه دریافت ایمیل درک باورمن شوکی بزرگی به من وارد کرد، گفت: 48 ساعت از این موضوع می گذرد و من هنوز در شوک هستم. باورمن همین هفته گذشته در نشست هماهنگی با مربیان شرکت کرد و قرار بود چهارشنبه این هفته (فردا) یک دوره آموزشی داشته باشد. او حتی پیش از سفر به آلمان فهرست بازیکنان مورد نظرش را برای حضور در اردوی تیم ملی جهت آماده سازی مسابقات غرب آسیا تحویل من داد. وقتی به این مسائل و اقدامات فکر می کنم، بیشتر از کار باورمن و تصمیمی که گرفته متعجب می شوم.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی بسکتبال گفت: فقط 48 ساعت از اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه ای باورمن می گذرد. من خودم هنوز شوکه هستم و قاعدتا در این مدت هم تصمیمی برای انتخاب دوباره سرمربی نداشته ایم. خوشبختانه اولین رویداد پیش روی ما مسابقات قهرمانی غرب آسیا است که بهمن ماه برگزار می شود. اصلاقرار نبود با تیم اصلی به این مسابقات برویم. در هر صورت در اولین فرصت به این موضوع هم رسیدگی خواهد شد.