آرشیو سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۷
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* اسلوبودان کواچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم هالک بانک ترکیه شد.کواچ پیش از این در تیم پروجیا فعالیت می کرد اما به دلیل نتایج ضعیف اخراج شد. تیم هالک بانک ترکیه جزو تیم های خوب این کشور است که بازیکنان خوبی را هم در اختیار دارد.

* اردوی تیم ملی قایقرانی کانوی ایران درشرایطی در بوشهر زیر نظر الیاس اقلیمی پیگیری می شودکه در جریان این مرحله از اردو عادل مجللی قایقران المپیکی هم بالاخره به جمع ملی پوشان اضافه شد و تمریناتش را آغاز کرد.مجللی بعد از المپیک ریو درگیر برخی کارهای شخصی اش بود و در تمرینات تیم ملی شرکت نمی کرد. او حتی در قهرمانی کشور و لیگ هم حاضر نبود و با هماهنگی کادرفنی فعالیت های شخصی اش را انجام می داد که بالاخره وارد تمرینات شد.شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان، دامون صادقی، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و هومن کریمی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و سهیل نوروزنژاد از گیلان نفرات اعزامی به اردوی بوشهر بودند که عادل مجللی از گلستان نیز به آنها اضافه شده است.

* استان های کرمانشاه و البرز برای میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد اعلام آمادگی کردند. رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی روزهای 28 و 29 بهمن ماه و با حضور هشت تیم برتر دنیا برگزار خواهد شد.