آرشیو پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۶
فوتبال ایران
۱۱

فوتبال اروپا

کوتینیو با لیورپول 5 ساله تمدید کرد

فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی لیورپول به مدت پنج سال قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا نشان دهد با وجود علاقه سایر تیم ها، به تیمش وفادار است.

نکته جالب در تمدید قرارداد کوتینیو این است که قراردادش بدون مبلغ فسخ تنظیم شده است. او البته در شش هفته اخیر به خاطر آسیب دیدگی قوزک پا از میادین دور بوده است اما در اواخر دیدار با منچستریونایتد به میدان آمد. کوتینیو تا اینجای فصل 18 بازی انجام داده و شش بار نیز برای لیورپول گلزنی کرده است.

دی ماریا: می خواهم به اوج برگردم

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در دیدار برابر بوردو در نیمه نهایی لیگ کاپ فرانسه درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند تا شاگردان اونای امری به فینال راه پیدا کنند.

او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که با ارائه یک بازی خوب به فینال راه پیدا کردیم. می خواهم به اوج برگردم و در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن بدرخشم.

فرگوسن: رکورد رونی جاودانه خواهد شد

سر الکس فرگوسن سرمربی اسطوره ای منچستر یونایتد درباره رکورد شکنی وین رونی گفت: در فوتبال مدرن بازیکنان به باشگاهی که در آن بازی می کنند، وفادار نیستند.

بسیار سخت است که یک ستاره بزرگ را برای طولانی مدت در یک باشگاه نگه داشت اما منچستریونایتد چنین بازیکنانی دارد. رونی سال هاست در تیم ما بازی می کند و در نهایت توانست یک رکورد جاودانه از خود بر جا بگذارد. شکستن رکورد او را بسیار سخت می دانم.

تغییر لوگوی رئال برای مسلمانان

باشگاه رئال مادرید برای جذب طرفداران بیشتر در منطقه خاورمیانه، لوگوی خود را به خاطر مسلمانان این منطقه تغییر داد.

باشگاه رئال مادرید برای افزایش فروش پیراهن های خود در خاور میانه تصمیم جالبی اتخاذ کرده است. این باشگاه قراردادی با یکی از نمایندگی های فروش خود در غرب آسیا بسته است و برای جلب نظر طرفدارانش در خاورمیانه که عمدتا مسلمان هستند، قبول کرده پیراهن هایش را در این منطقه با لوگویی متفاوت به فروش برساند. بر این اساس قرار است پیراهن های تیم فوتبال رئال مادرید در منطقه خاور میانه با لوگویی که در آن علامت صلیب از روی تاج سلطنتی برداشته شده، توزیع شود.