آرشیو چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۵
ورزش
۱۸

جواد خیابانی: اشتباه کردم با مردم صادق بودم؟

دیروز وقتی به جواد خیابانی زنگ زدیم خودش مثل یک نوار ضبط شده گفت: «می دانم برای چه با من تماس گرفته اید. اگر به مردم دروغ می گفتم خوب بود؟ دوست داشتید مثلامی گفتم تصادف کردم یا ماشینم خراب شده است؟ اذیت نکنید، گناه من این است که با مردم صادق بودم.»

خیابانی که روی آنتن پخش زنده دیدار دو تیم لسترسیتی و لیورپول، صادقانه گفت در ماشین خوابش برده است، یک روز پس از گزارش بازی دوشنبه شب مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفت و دوباره سوژه کانال های تلگرامی شد. او ادامه داد: وجدانم راحت است. نمی توانم دروغ بگویم. بعد از بازی با استقلال رفتم در ماشین تا برای بازی با لیورپول اطلاعات از اینترنت جمع کنم. من هم آدم هستم. خسته بودم و خوابم برد و وقتی بیدار شدم که چند دقیقه از بازی گذشته بود. وقتی آمدم در استودیو صلاح دیدم که از مردم عذرخواهی کنم.

خیابانی درباره شرکت در آزمون دکترا و هجمه هایی که به او و علی دایی وارد شده است هم حرف زد و گفت: نمی فهمم. واقعا نمی فهمم که چرا این همه انتقاد می شود. آیا دایی نمی تواند در آزمون دکترا شرکت کند؟ مگر او از رانت استفاده کرده یا سهمیه ای گرفته که این همه از او انتقاد می کنند؟ دایی مثل خیلی های دیگر درس خوانده و در یک آزمون شرکت کرده است. حالاممکن است قبول شود یا نشود. اصلاچه کسی بهتر از دایی؟ شنیده ام که او می خواهد جامعه شناسی ورزشی بخواند. چه کسی بهتر از او؟ برایش آرزوی موفقیت می کنم. الان من خودم هم آزمون دکترا داده ام. یا قبول می شوم یا نه. بقیه هم که انتقاد می کنند، بروند خودشان آزمون بدهند و شرکت کنند. باور کنید اینها چیز مهمی نیست؛ اما بعضی ها از فرط بی سوژگی، این جریان ها را درست می کنند.