آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۸۹۱۴
ورزش
۱۱

گوناگون

قهرمانی والیبال ساحلی درآسیا

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دردیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا اندونزی را شکست داد و بر بام قاره کهن قرار گرفت. رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان با حضور 32 تیم در تایلند برگزارشد و دیروز با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

تقدیر کریمی از وزیر ورزش

کریمی رئیس فدراسیون ناشنوایان از دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت بموقع پاداش قهرمانان و مدال آوران ناشنوایان تقدیروتشکر کرد.

فرنگی کاران به خط شدند

دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در سال جدید برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ازدیروز آغاز شد. رقابت های کشتی قهرمانی آسیا 20 اردیبهشت درهند و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز 27 اردیبهشت در باکو برگزار خواهد شد.

نیمار: بارسلونا دوباره برمی گردد

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست سنگین این تیم در بازی رفت برابر یونتووس ابراز امیدواری کرد تیمش دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگردد. نیمار گفت: ما باید این را باور داشته باشیم که می توانیم از پس این کار بر بیاییم. ما بارسلونا هستیم و این تیم توانایی انجام هرکاری را دارد.

جدال برای نایب قهرمانی

عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال و روند آماده سازی آبی پوشان گفت: شرایط تیم ما بد نیست ومن هم فکرمی کنم این مسابقه بازی نایب قهرمانی است.

بیل غایب بزرگ کهکشانی ها

گرت بیل مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ همراهی کند.

ایران قهرمان جام جهانی شد

تیم ملی ایران با برتری مقابل ایتالیا به مقام قهرمانی جام جهانی فوتبالدستی در آلمان دست یافت. تیم کشورمان در دیدار پایانی باحساب 42 بر 28 ایتالیا را از میان برداشت و قهرمان این مسابقات معتبر جهانی شد.

مدیرروستا:پرسپولیس توان صعود دارد

مدیرروستا بازیکن پیشین تیم ملی درباره ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال تیمی بسیار خوب و حرفه ای است اما پرسپولیس می تواند بهترکار کند چون از نظر روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد.