آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۵
ورزش
۱۸

لژیونرهای اروپایی به اردوی تیم ملی ملحق می شوند

اردوی آماده سازی تیم ملی در اتریش در شرایطی امروز وارد سومین روز خود خواهد شد، که طبق قرار قبلی شماری از لژیونرهای شاغل در فوتبال اروپا به جمع شاگردان کی روش اضافه می شوند.

دیدار سرنوشت ساز تیم ملی ایران با ازبکستان 22 خردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود؛ دیداری که می تواند صعود شاگردان کی روش به جام جهانی را قطعی کند؛ به همین دلیل سرمربی پرتغالی تیم ملی با وجود غیبت ملی پوشان باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لژیونرهای شاغل در فوتبال اروپا، دومین مرحله از اردوی آماده سازی این تیم را در اتریش آغاز کرد؛ اردویی که تا دیروز با حضور 11 بازیکن دنبال می شد، اما قرار است طی امروز و فردا لژیونرهای ایرانی حاضر در باشگاه های بین المللی و اروپایی (رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، میلاد محمدی، علی کریمی، سردار آزمون و سعید عزت الهی) به جمع ملی پوشان ملحق شوند تا تیم ملی با نفرات بیشتری تمریناتش را زیر نظر کادر فنی دنبال کند.

اما همزمان با آغاز اردوی تیم ملی در اتریش، یک پایگاه خبری پرتغال نوشت: تیم ملی ایران دیروز نخستین سری از تمرینات خود را در کمپ ده روزه اتریش آغاز کرد تا برای مصاف با ازبکستان آماده شود و به عنوان تیم نخست گروه خود به مسابقات جام جهانی 2018 راه یابد. تیم ایران که توسط کارلوس کی روش پرتغالی هدایت می شود، هیچگاه دو بار پیاپی به مرحله نهایی جام جهانی صعود نکرده و در صورت کسب پیروزی و راهیابی، برای نخستین مرتبه است که چنین اتفاقی را رقم می زند.

این سایت سپس از قول کی روش نوشت: آماده سازی ما در روزهای آینده در مسیری طرح ریزی خواهد شد که صددرصد کار کنیم و تمام جزئیات بازی بازیکنان را بدانیم. چون با وجود همه دشواری ها، وظیفه ما این است تمام تلاش خود را کنیم که تیم ملی ایران به هدف خود برسد.

تمرین صبح دیروز شاگردان کی روش به ریکاوری اختصاص داشت.