آرشیو دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۴۵
ورزشی
۹

رئیس فدراسیون بسکتبال: جوانگرایی در تیم ملی ادامه دارد

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: جوان گرایی که در تیم ملی آغاز کرده بودیم را ادامه می دهیم. گزیده ای از تازه ترین صحبت های محمود مشحون در ادامه می آید:

* تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران با همان جوان گرایی ویژه ای که در برنامه اش داشت کارش را ادامه می دهد و اکنون نیز با نفرات آماده و جوانش زیر نظر حاتمی راهی تورنمنت چین شده است. هدف کادرفنی در این اردو و سفر چین فرصت دادن به بازیکنان جوان بود تا آنها بتوانند خودشان را نشان دهند و در میدان مبارزه محک بخورند. کار خروج از کشور دو بازیکن هم هنوز درست نشده و ان شاءالله این نفرات نیز به زودی راهی چین خواهند شد.

* جوانگرایی از سال گذشته آغاز شده و ما هم چنان آن را ادامه می دهیم. هدف هم دیده شدن بازیکنان جوان و فرصت دادن به آن هاست تا با ارائه پتانسیل شان باعث رشد بسکتبال کشور شوند. تیم امید هم با نفرات جوان تشکیل می شود و در تورنمنت های پیش رو شرکت خواهد کرد.

* هدف ما این است که شرایط مناسب را برای همه بسکتبالیست ها مهیا و احترام شان را حفظ کنیم. برهمین اساس از برخی نفرات دعوت شد و فضا در اختیارشان قرار گرفت که اگر خواستند باشند و اگر هم خودشان نخواستند موقعیت را در اختیار جوان ها قرار بدهند.

* با شروع اردو نیز این بازیکنان یکی پس از دیگری موقعیت را در اختیار جوان ها گذاشتند و همان نفرات جوان ماندند. از اردوی بعدی نیز تمام بسکتبالیست های جوان که آینده دار هستند وارد تمرین می شوند تا با آماده شدن پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان ایجاد شود.