آرشیو دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۱
حوادث
۱۹

خودکشی بعد از 2 جنایت

مردی که بعد از قتل فرار کرده بود، در محاصره پلیسی خودکشی کرد.

به گزارش جام جم، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ساعات پایانی شامگاه شنبه مردی با پلیس تماس گرفت و از تیراندازی مسلحانه حوالی جایگاه سوخت روستای بنداروز اطراف برازجان خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند مردی با شلیک گلوله زخمی و داخل خودرویی نزدیک جایگاه سوخت افتاده است. مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما به او دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

وی افزود: جست وجوها برای یافتن ضارب فراری ادامه داشت تا این که ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد، متهم فراری به روستای کلل دشتستان گریخته و فرد دیگری را نیز با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

عباس زاده ادامه داد: جست وجوها ادامه داشت تا این که عامل هر دو قتل کمتر از یک ساعت در برازجان شناسایی شد. این درحالی بود که ماموران متوجه شدند متهم به قتل فراری از برازجان خارج شده و به سمت شهر گناوه گریخته است. ماموران به این شهر اعزام شدند.

وی گفت: ماموران زمانی که مخفیگاه متهم به قتل را محاصره کردند، با اخطار از او خواستند خود را تسلیم کند، اما او بدون توجه به اخطارهای پلیس، با سلاحی که به دست داشت، به خود شلیک کرد و به زندگی اش پایان داد. جسد عامل جنایت به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات پلیسی درباره این پرونده نشان می داد که علت قتل ها اختلافات قدیمی و شخصی بین متهم و مقتولان بوده است. سلاح عامل جنایت به همراه 16 فشنگ از مخفیگاه متهم فوت شده کشف شد.