آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۶۹
ورزشی
۹

مسابقات انتخابی معمولا دشوار است

یزدانی: می خواهم در مسابقات جهانی بهترین نمایش را داشته باشم

دارنده مدال طلای المپیک با بیان اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی بدلیل آشنایی کشتی گیران با نقاط ضعف و قوت یکدیگر دشوار است،گفت: تمام سعی ام این است در مسابقات جهانی پاریس بهترین نمایش را داشته باشم. گزیده ای از تازه ترین صحبت های حسن یزدانی در ادامه می آید:

* معمولا مبارزات در رقابت های انتخابی داخلی سخت می شود زیرا کشتی گیران به فنون و شیوه مبارزات هم به خوبی آشنا هستند اما خدا را شکر می کنم که توانستم در نهایت مقام اول را کسب کنم.

* برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه تابع تصمیم کادر فنی هستم و تا زمان آغاز این رقابت ها تمرینات را به صورت منظم دنبال می کنم.

* سعی می کنم در صورتی که در مسابقات جهانی به میدان بروم مانند همیشه رو به جلو کشتی بگیرم و قطعا با کمک مربیان و افزایش تلاشم سعی می کنم بهترین نمایش را داشته باشم.

* مردم همیشه به من لطف دارند و این حمایت مردم از من باعث افتخار است. از همه مردم عزیزمان تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم بار دیگر آنها را در مسابقات جهانی خوشحال کنم.

* افزایش وزن در آینده به میزان وزنم بستگی دارد. در حال حاضر وزنم در شرایط خوبی است و قصدی برای تغییر وزن ندارم.

* با قهرمانی در رقابت های انتخابی تیم ملی تازه در اول راه قرار دارم و فعلا اولین برنامه و هدفم حضور موفق در مسابقات جهانی فرانسه و کسب بهترین نتیجه است.