آرشیو دوشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۱۴
ورزش
۱۱

گوناگون

سلطانی فر وزیر ورزش ماند

سلطانی فربا رای اکثریت نمایندگان مجلس، برای 4 سال آینده وزیر ورزش باقی ماند.وی دردولت دوازدهم برای باردیگر از سوی رئیس جمهوری برای وزارت ورزش به مجلس معرفی شد و پس ازرای گیری، با 225 رای موافق، 39 رای مخالف، 20 رای ممتنع و4 رای باطله، توانست رای اعتماد از مجلس اخذ کرده و برای چهار سال آینده وزیرورزش باقی ماند.

جشنواره گل یاران آزمون

تیم روبین کازان درحضور کی روش، توانست با نتیجه پرگل 6 بر صفر آنژی را شکست دهد. سردار آزمون نیزاز آغاز نیمه دوم به جای مهاجم برزیلی درترکیب تیم روبین کازان به میدان رفت تا کی روش شاهد نقش او در پیروزی طوفانی این تیم باشد.

کشتی آزاد در راه پاریس

اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی فرانسه، فردا،؛ تهران را به مقصد شهر پاریس محل برگزاری این رقابت ها ترک خواهند کرد.

پیروزی تیم دانشجویان

تیم والیبال دانشجویان ایران دراولین مسابقه خود در بیست و نهمین دوره رقابتهای دانشجویان جهان که در چین تایپه برگزار می شود، به مصاف تیم قبرس رفت و در نهایت توانست با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

معظمی بازهم قهرمان شد

آروین معظمی با کسب عنوان قهرمانی ماده تایم تریل دو عنوان نخست این مرحله از لیگ دوچرخه سواری را از آن خود کرد.سعید صفرزاده و میرصمد پورسیدی هر دو از تیم شهرداری تبریز عناوین دوم و سوم را ازآن خود کردند.

سکاندار فوتبال در امارات

مهدی تاج به همراه محمدرضا ساکت رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برای مذاکره با آدیداس برای اسپانسری البسه تیم ملی به امارات سفر کردند.

بازیکن سنگالی پیکان آمد

هافبک سنگالی مدنظر مجید جلالی برای عقد قرارداد با پیکان به تهران آمد. این بازیکن قراراست در پیکان جانشین سیامک نعمتی شود. جلالی این بازیکن را ازلیگ برتر گرجستان انتخاب کرده است.

انصاری فرد در لیست المپیاکو

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی المپیاکو در لیست 23 بازیکن این تیم در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل ریجیکا کرواسی قرارگرفت.