آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۳
ورزش
۱۸

مظفر: مدعی قهرمانی هستیم

تیم ملی فوتسال بانوان از جمله تیم هایی است که در رقابت های آسیایی داخل سالن در ترکمنستان از بخت های قرار گرفتن روی سکو به شمار می رود، سرمربی این تیم تاکید دارد تیمش برای بهترین نتیجه عازم این مسابقات می شود.

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال که اواخر شهریور تیمش را در این رقابت ها به میدان می فرستد، به فارس گفت: با توجه به انصراف ویتنام قرعه کشی دوباره احتمالا تیم های شرکت کننده در دو گروه چهار تیمی رقابت خواهند کرد. البته حریفان اصلی ما ژاپن و تایلند هستند و فکر می کنم این تیم ها به علاوه ایران مدعی عنوان قهرمانی به شمار می روند.

وی با اشاره به بازی های تدارکاتی تیمش در تایلند، افزود: قرار است در اصفهان نیز چند بازی دوستانه داشته باشیم. تمرینات هم در سالن استاندارد AFC برگزار می شود؛ سالنی که مشابه با سالن ترکمنستان است و از نظر امکانات مثل کفپوش ها و رختکن همان شرایط کشور میزبان را دارد. به همین دلیل تلاش ما این است بازیکنان در شرایط مشابه قرار بگیرند. از طرفی، تغییرات آب و هوایی نیز صورت بگیرد.

مظفر خاطر نشان کرد: با توجه به این که تیم را تازه تحویل گرفته ام، نمی توانم هیچ قولی بدهم. تنها چیزی که قاطعانه می توانم بگویم این است که ما همه تلاشمان را به کار می گیریم تا بهترین نتیجه حاصل شود.