آرشیو سه‌شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۱۵
صفحه آخر
۱۲

اعتصاب گسترده کارکنان ریلی انگلیس در نخستین روز بازگشایی مدارس

کارکنان خطوط ریلی انگلیس همزمان با اولین روز بازگشایی مدارس و بازگشت میلیون ها دانش آموز به مدارس اعتصاب 48ساعته ای را آغاز کرده اند.

کارمندان و کارکنان بخش های مختلف خدمات عمومی انگلیس از کارکنان قطار گرفته تا اتوبوس رانی، تاکسی داران و خطوط هوایی انگلیس هر چند وقت یک بار در اعتراض به ادامه سیاست های ریاضتی دولت اعتصاب می کنند.تا شاید اتحادیه های کارگری بتوانند به این وسیله شرایط کاری را کمی برای اعضای خود بهتر کنند. دیروز(دوشنبه) نیز نوبت کارکنان خطوط ریلی انگلیس بود که با برپایی یک اعتصاب 48 ساعته تلاش کردند، شرایط کاری بهتری را برای خود فراهم کنند.

به نوشته روزنامه دیلی استار، کارکنان بخش ریلی انگلیس در اعتراض به کاهش تعداد لوکوموتیوران ها، حذف نیروهای گارد ریلی همچنین برای مدرن شدن تجهیزاتشان اعتصاب کرده اند.

این اعتصاب 2 روزه زمانی آغاز شد که میلیون ها دانش آموز بعد از تعطیلات تابستانی به مدارس خود باز می گردند و استفاده از خطوط ریلی در این زمان به شدت افزایش پیدا می کند. بر اساس گزارش ها برای تعداد زیادی از ایستگاه ها، وسیله نقلیه عمومی جایگزین در نظر گرفته نشده است و انتظار می رود در ساعات اوج آمد و شد هزاران مسافر با مشکل مواجه شوند. این برای دومین بار در یک ماه گذشته است که کارکنان خطوط ریلی انگلیس اعتصاب می کنند.