آرشیو پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۵۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

عاقبت تلخ شیرین کاری برای یوتوب!

یک زن نامزدش را برای ثبت ویدئویی برای آپلود روی یوتوب کشت.

به گزارش سی ان ان، این دو که حساب مشترکی در یوتوب داشتند، تصمیم گرفته بودند که یک ویدئو برای آپلود کردن در بخش شیرین کاری های این سایت ضبط کنند.اما سوژه ای که این دو برای شیرین کاری انتخاب کرده بودند، انجام تلخی همچون زهر داشت.

«پدرو رویز»22 ساله و «مونالیزلاپرز» 19 ساله قرار گذاشتند که «پدرو» کتابی را روی سینه اش نگهدارد و «مونالیزا» با یک اسلحه به سمت او شلیک کند.طبق گفته کلانتری استان نورمن، مونالیزا اعتراف کرده است که آنها تصور می کردند که کتاب جلو گلوله را خواهد گرفت.

«مونالیزا» که 7 ماهه باردار است، بلافاصله بعد از حادثه با مرکز فوریت های پزشکی و پلیس تماس می گیرد و ماجرا را تعریف می کند.

وی به پلیس گفت که او تصادفی به سمت قفسه سینه نامزدش شلیک کرده است.در حال حاضر «پرز» به اتهام قتل درجه 2 بازداشت است.

این در حالی است که «کلودیا روئیز» عمه «پدرو» در این رابطه گفته است که آنها عاشق هم بودند و این شوخی فقط یک اشتباه بوده است.

«پرز» به پلیس گفت که پیشنهاد ضبط ویدئو برای یوتوب از سوی پدرو بود و گفت: پدرو می خواست یک ویدیو در یوتوب بارگذاری کند و ما برای مدت زمان زیادی در این رابطه صحبت کرده بودیم؛ او کتاب را به سینه اش چسباند و من را متقاعد کرد که کتاب جلوی گلوله را خواهد گرفت!

در حال حاضر، خانم پرز به قید وثیقه و به شرط عدم استفاده از سلاح گرم آزاد است. وی به اتهام قتل درجه 2 به 10 سال زندان و جریمه نقدی 20 هزار دلاری محکوم خواهد شد. او باید پنجم جولای در دادگاه حاضر شود.