آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۳
سینما
۱۲

بازی بتمن در «جنگ ستارگان»

کیکاووس زیاری

کریستین بیل می گوید قرار بود در «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» بازی داشته باشد، اما امکان حضور در آن را پیدا نکرد. بتمن سرشناس دنیای سینما، همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده در یکی از قسمت های مجموعه فیلم جنگ ستارگان بازی کند. به گفته او، «زمانی که هنوز صحبت کارگردانی فیل لرد و کریس میلر برای سولو: داستانی از جنگ ستارگان بود، با من برای بازی در آن تماس گرفتند. باید نقش مربی و پدر معنوی کاراکتر سولو را بازی می کردم. بازی در این فیلم بسیار وسوسه انگیز بود.

از دوران کودکی طرفدار مجموعه فیلم جنگ ستارگان بودم و همیشه خودم را در یکی از نقش ها و کاراکترهای آن تصور می کردم. همچنین سال هاست که با کاتلین کندی و فرانک مارشال تهیه کنندگان این فیلم دوست هستم. دهه 80 میلادی فیلم «امپراتوری خورشید» را برایشان بازی کردم».

به نوشته هالیوود ریپورتر، بیل توضیح می دهد که حتی مذاکراتی با این دو تهیه کننده برای بازی در قسمت های بعدی جنگ ستارگان داشته است. اما هنوز نقشی که به دردش بخورد، پیدا نشده است! سولو: داستانی از جنگ ستارگان فیلمی مستقل از مجموعه فیلم جنگ ستارگان و زائده ای بر آن است. در این فیلم مستقل، کاراکتر هان سولوی جنگ ستارگان به عنوان یک کاراکتر مستقل، وارد یکسری ماجراجویی خاص می شود که هیچ ارتباطی به داستان مجموعه جنگ ستارگان ندارد. قرار است در آینده نزدیک، تعداد دیگری از کاراکترهای این مجموعه فیلم به صورت شخصیت های مستقل، در یک سری فیلم مستقل سینمایی ظاهر شوند. ران هاوارد کارگردان سولو: داستانی از جنگ ستارگان است. این وسترن فضایی برای نمایش عمومی در اواخر ماه می سال 2018 آماده می شود و وودی هارلسن در آن در نقش مربی هان سولو بازی کرده است. آلدن ارنرایک هم هان سولوی داستان است. کریستین بیل در دهه گذشته در مجموعه فیلم بتمنی کریستوفر نولان، نقش بتمن را به عهده داشت.