آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۵
فوتبال ایران
۱۱

دومین مهاجم هم از جمع استقلالی ها جدا می شود

شهباززاده در یک قدمی فولادشهر

استقلال تهران کار خود را برای نقل و انتقالات نیم فصل شروع کرده و قصد دارد ورود و خروج هایی در لیست خود داشته باشد. یکی از بازیکنانی که بحث درباره اش زیاد است، سجاد شهباززاده است. این مهاجم نیم فصل بدی در استقلال سپری کرده و یک گل هم برای آبی ها نزده است. شهباززاده قرار بود یک تنه بار خط حمله را به دوش بکشد ولی وقتی رقابت ها شروع شد همه فهمیدند او از دوران اوجش فاصله گرفته و نمی تواند در گلزنی موفق باشد. خیلی زود خبر رسید وینفرد شفر شهباززاده را نمی خواهد اما این بازیکن تاکید کرد قرارداد دارد و می خواهد در استقلال بماند. حالا دوباره خبر می رسد شفر تاکید کرده نباید شهباززاده در استقلال بماند و در عوض یک مهاجم خارجی جذب شود و نامش در لیست قرار بگیرد.

درخواست مربی آلمانی، حالا در آستانه اجابت شدن است، چراکه ذوب آهن اصفهان به شدت خواهان جذب شهباززاده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این بازیکن احتمالا راهی فولادشهر خواهد شد. این جابجایی می تواند برای هر سه تیم خوب باشد. شهباززاده مثل بیت سعید در خط حمله استقلال کارایی لازم را نداشت اما حضور در تیم جدید می تواند گره کور گلزنی را برای سجاد و ذوب آهن باز کند. درست همان بیت سعید که از زمان حضور در تیم فولاد برای این تیم دو گل زد و یک پاس گل داد.

گفتنی است در لیست خروجی های استقلال نام مجتبی جباری هم دیده می شود، اما با توجه به اینکه حسن بیت سعید هم در تعطیلات نیم فصل از استقلال به فولاد خوزستان رفت، هیچ بعید نیست آبی ها به جای شهباززاده و جباری، دو مهاجم جدید جذب کنند.