آرشیو یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۷
ورزش
۱۸

آرش برهانی: امیدوارم قائدی به فوتبال برگردد

استقلال به پرسپولیس فکر نکند!

آرش برهانی و یک میلیارد تومان بدهی مالیاتی. آقای گل پیشین استقلالی ها به قول خودش هنوز پولی از استقلال دریافت نکرده است تا بتواند مالیاتش را پرداخت کند. به همین دلیل هم ممنوع الخروج است و نمی تواند از ایران خارج شود. برهانی امیدوار است هر چه سریع تر مشکلاتش با استقلال،اداره مالیات و البته مشکل خروج از کشورش حل شود.

یک نظر کلی از شما می خواهیم درباره وضعیت این روزهای استقلال.

همه چیز دارد روتین می شود. بازگشت مصدومان به تیم شکل و جانی تازه به استقلال داده و شما می بینید نتایج خوبی دارد حاصل می شود. در این راه نباید براحتی از نقش شفر عبور کرد. او نظم خاصی به تیم داده و وظایف بازیکنان در میانه میدان را بخوبی مشخص کرده است. بازیکنان برنامه دارند و بدون هدف وارد میدان نمی شوند.

این روزها می گویند پرسپولیس قهرمان می شود و استقلال نایب قهرمان. البته بعضی ها هم فراتر فکر می کنند و می گویند استقلال شاید بتواند به پرسپولیس برسد.

به نظرم استقلال باید کار خودش را بکند. آنها به فکر پرسپولیس نباشند. آنها فقط باید به این فکر کنند در هر بازی سه امتیاز را بگیرند نه چیز دیگری. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما آرام آرام.

درباره مهدی قائدی و...

بسیار متاسف شدم. امیدوارم شرایط او طوری شود که بتواند به فوتبال برگردد. نظر شخصی من این است که وقتی لقب حرفه ای به بازیکنی می دهند او باید همه چیزهایش حرفه ای باشد تا دچار این اتفاق ها نشود. حالا هم ایرادی ندارد و فقط امیدوارم مشکلاتش حل شود.

تا به حال برای شما پیش آمده تصادفی به این شکل داشته باشید؟

یک بار 18 سالم بود و ماشینم چپ کرد. در خیابان شن و ماسه ریخته بودند و تعادلم را از دست دادم. آن زمان برای من شایعات زیادی درست کردند که بعدا متوجه شدند هیچ کدام حقیقت ندارد.