آرشیو یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۷
ورزش
۱۸

عمران زاده: از استقلال شکایت نمی کنم

حنیف عمران زاده مدافع سیاه جامگان گفت: حدود 9 ماه است حسابم مسدود شده است و از کشور ممنوع الخروج هستم، فقط به خاطر این که چهار سال است مالیات من پرداخت نشده است.

من حدود 850میلیون و در کل نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال طلبکارم که یک فقره چک 350 میلیون تومانی در ریز مطالباتم از استقلال محاسبه نشده است. آن چک در اختیار من است و شاید باور نکنید ولی 4 سال است مالیات من پرداخت نشده و حدود 9 ماه است حسابم مسدود شده است. الان هم که با شما صحبت می کنم از کشور ممنوع الخروج هستم و در این مدت فقط یک بار نزد آقای افتخاری رفتم و گفتم اگر پول آمد طلب مرا هم بدهید، فکر می کنم تا امروز پولی به باشگاه نیامده که با من تماس نگرفته اند.

از گوشه و کنار می شنوم که می گویند مطالبات 80 درصد بازیکنان را پرداخت کرده اند ولی ظاهرا اولویت با آنهایی است که شکایت می کنند. من دوست ندارم از استقلال شکایت کنم و امیدوارم به توافق برسم، از شانس بد من هم زمانی پول به باشگاه آمده که ما از استقلال رفته ایم. هشت سال برای استقلال بازی کردم و نیازی نیست بگویم صورتم به خاطر تیم چقدر زخمی شده است. فقط دوست دارم مطالباتم در صلح و آرامش پرداخت شود. استقلال خانه من است و من نمی خواهم از خانه و خانواده ام شکایت کنم.