آرشیو یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۷
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

این اسکناس های دوست داشتنی!

مرور خبرهای دیروز را شروع می کنیم با موضوع مهم کارتخوان ها که آخر نفهمیدیم هست یا نیست. جایگاه داران می گویند کارت خوان نداریم و فقط پول نقد بدهید چون پول هایمان گم می شود! از آن طرف شرکت پالایش و پخش می گوید پمپ بنزین ها همه کارتخوان دارند، دل تان را بد نکنید. خب این وسط مردم بیچاره چه گناهی کرده اند؟ واقعا نمی شود اول مسئولان محترم در جلسات غیررسانه ای مشکلاتشان را حل کرده و سنگ ها را وابکنند و بعد در رسانه ها باهم دعوا کنند؟

حواسمان پرت گرانی دلار و 4700تومانی شدن آن بود که ناگهان دیدیم خبر رسیده پژو پارس هم باز گران شده؛ انگار که از حالا به بعد باید به جای ریال و دلار، با پژوپارس ارزش پول را حفظ کرد. به جز پژو پارس البته باز سکه هم گران شده و به این ترتیب فعلا همه چیز دارد به استقبال تعطیلات عید می رود. با این وجود اصلا بد به دل راه ندهید. بهتر است به جای اینکه نگران گرانی سکه و دلار باشید، بروید تیپ های خاص برخی بازیگران را در جشنواره فیلم فجر ببینید. اشتباه نکنید، منظور بازیگران محترم خانم نبود، فعلا تیپ سلبریتی های مذکر حسابی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

در حوزه سیاسی خبر کم نیست. فکر نکنید که اگر از سیاست نمی نویسیم، خبری هم نیست. مثلا برای اولین بار جزئیاتی از عمل جراحی آیت الله هاشمی شاهرودی منتشر شده که براساس آن، گفته شده پزشکان به اشتباه به جای غده، کلیه ایشان را درآورده اند! وقتی پزشکان محترم با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چنین می کنند دیگر همه ما باید بیشتر به فکر خودمان باشیم.