آرشیو پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۰۲۸
سیاست
۳
چهره روز

جزایر سه گانه جزو جدایی ناپذیر ایران است

منبع: ایلنا

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مردم تهران با اشاره به انتقادات شدیدی که طی روزهای گذشته در واکنش به یکی از توییت های این نماینده مجلس صورت گرفته و با هجمه انتقادی شدیداللحن برخی چهره های اصولگرا و کانال های تلگرامی نزدیک به طیف های افراطی این جریان مواجه شد، گفت: واقعیت این است که توییتی که اخیرا در برخی کانال های تلگرامی بازنشر شده و به شدت نیز مورد انتقاد قرار گرفته، مربوط به حدود 10 ماه قبل است. وی افزود: آقای قالیباف به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاباتی درجریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری با طرح برخی شعارها و وعده های غیرقابل اجرا، مسائلی را با کلیدواژه «ما می توانیم» مطرح می کرد و توییت من نیز که همان زمان در اردیبهشت ماه منتشر شد، صرفا واکنشی طنزآمیز به این شعارها بود.

نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بازنشر یک توییت طنزآمیز قدیمی در شرایط کنونی و طرح انتقاداتی علیه وی به بهانه موضوعی که 10 ماه پیش به اقتضای فضای سیاسی آن زمان بیان شده محل شگفتی است، گفت: به نظر می رسد این اقدامات به نوعی واکنش به فعالیت های اخیر بنده بوده است.

صادقی در عین حال یادآور شد: این اقدامات نشان می دهد کفگیر دوستان به ته دیگ خورده است: چرا که برای پیشبرد پروژه ها و فضاسازی های شان به سراغ توییتی می روند که حداقل 10 ماه از زمان انتشارش گذشته است. البته من حق شکایت از این فرد را برای خود محفوظ دانسته و قطعا به خاطر نسبت های ناروایی که داده اند، از ایشان شکایت خواهم کرد. حفظ تمامیت ارضی ایران و دفاع از وجب به وجب این خاک مقدس است و جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک جزو جدایی ناپذیر ایران است و ما همان گونه که در دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم کف دست گرفتیم و دشمن متجاوز بعثی را از خاک خود بیرون راندیم، امروز هم در برابر کوچک ترین طمع ورزی بیگانگان به این مرز و بوم قاطعانه خواهیم ایستاد. صادقی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا عموم افراد جامعه، این افراد و اقدامات شان را به خوبی شناخته و فریب این روش های منسوخ را نمی خورند اما به هر حال ممکن است برخی از هواداران این افراد، تحت تاثیر این مسائل قرار گیرند که امیدوارم با روشنگری در این رابطه آنها نیز آگاه شوند.