آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۰
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* دومین مرحله از اردوهای آماده سازی ملی پوشان وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان از دیروز در شهرستان گرگان با 21 وزنه بردار آغاز شد. از دیروزدومین مرحله اردوهای آماده سازی تیم های ملی پایه ای کشورمان به صورت همزمان برای حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی سال 2018 نوجوانان و جوانان آسیا، با حضور 21 ملی پوش در سالن وزنه بردار امام علی (ع) شهرستان گرگان آغاز شد. این مرحله از اردوی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان تا 27 اسفند ادامه خواهد داشت. بنابر صحبت های حمید رشیدی سرمربی تیم های پایه ای وزنه برداری کشورمان، پس از پایان رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان در ازبکستان، نفرات جدیدی برای حضور در رقابتهای جهانی جوانان و المپیک نوجوانان به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه سال 97 در شهر گرگانج ازبکستان برگزار می شود.

* خانم ماریسول کاسادو رئیس اسپانیایی اتحادیه جهانی ورزش سه گانه (ITU) به تهران سفر می کند.این سفر با دعوت فدراسیون و به منظور دیدار و گفت و گوی وی با مقامات فدراسیون کشورمان و بازدید از امکانات، فعالیت ها و شرایط ورزش سه گانه ایران صورت گرفته است. خانم کاسادو در مورخه 21 اسفند ماه جاری به تهران سفر می کند و به مدت 4 روز در ایران حضور خواهد داشت.

* مسابقه انتخابی تیم ملی دوی صحرانوردی ایران برای حضور در مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا صبح روز دوشنبه 7 اسفندماه در حاشیه دریاچه ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.در این مسابقه از بین همایون همتی و حسین کیهانی (کرمانشاه)، مرتضی بیرانوند (لرستان)، خلیل ناصری (ایلام) و محمدجواد صیادی (فارس) 4 ورزشکار برتر به عنوان ملی پوشان تیم ملی دوی صحرانوردی ایران به مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. رقابت های صحرانوردی قهرمانی آسیا 24 اسفندماه در چین برگزار می شود.