آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۰
ورزش
۱۶

گزارش سایت جهانی از جواد محجوب، جودوکار ایرانی

زندگی ام یعنی خانواده

سایت جهانی جودو (IJF) در گزارشی با اشاره به جدال تماشایی هفته گذشته جواد محجوب از ایران و گورام توشیشویلی از گرجستان در رقابت های جودوی گرندپری تفلیس به پیروزی نماینده میزبان پرداخته است.

گزارشی مفصل که در آن آمده است:«محجوب یک هفته بعد از آن مبارزه هیجان انگیز با ذهنیت کسب مدال طلا پا به مسابقات گرندپری آنتالیا گذاشت، کسی که 9 مدال گرندپری کسب کرده بود، اما هرگز رنگ این مدال ها طلایی نبوده است. داستان از آنجا شروع شد که جواد محجوب هفته گذشته لحظه تولد اولین فرزندش را به دلیل رقابت برای تیم ملی جودوی کشورش در رقابت های گرندپری آنتالیا از دست داد تا صعود مستمرش در رده بندی جودوی دسته سنگین وزن را بهبود ببخشد. محجوب زمانی که در آنتالیا رقابت می کرد، تمام طول روز به فرزند تازه متولد شده اش یعنی هیلدا فکر می کرد.»

محجوب که در یک هفته دو مدال نقره به دست آورد و البته صاحب یک فرزند دختر نیز شد، به سایت رسمی فدراسیون جهانی جودو گفت: «خیلی سخت است که بخواهم احساسم را بیان کنم. بدن و روحم در آنتالیا اما قلبم در خانه ام و با دخترم است که دنیای من است. می دانستم که این اتفاق (تولد فرزندم) زمانی خواهد افتاد که دور از خانه خواهم بود و خودم را برای آن آماده کرده بودم چون حرفه ام این اجازه را به من می دهد که شرایط لازم را برای خانواده ام فراهم کنم. جودو عشق من است و خانواده ام زندگی من. بابت چیزهایی که این هفته به دست آوردم قدردان خدا هستم. بابت کسب مدال های نقره ام هم حس خوبی دارم. دو مدال در یک هفته، البته امیدوار بودم که رنگ این مدال ها در هر دو گرندپری اخیر طلایی باشد، اما به هر حال گام کوچکی در دسته سنگین وزن برداشتم.» محجوب گفت: «بی صبرانه منتظر بازگشت به جمع خانواده و دیدن عضو جدید خانواده مان که قابل ستایش است، هستم. بعد از آن با شور و هیجانی تازه به مسابقات بازخواهم گشت و تمام توانم را در تاتامی جودو که عاشقش هستم، به کار خواهم بست. این اشتیاق من است و خانواده ام هم انگیزه من. امیدوارم بهترین عملکردم را در گرندپری هوهوت داشته باشم و بتوانم مسیرم را برای رسیدن به بازی های المپیک 2020 حداقل با یک قهرمانی در رقابت های گرندپری آغاز کنم.»