آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۰
ورزشی
۹

لغو اردوی تیم ملی تیراندازی در آلمان

مدیر تیم های ملی فدراسیون تیراندازی با اعلام افزایش تقاضای تیم های خارجی جهت برپایی اردوی تدارکاتی در کشور آلمان، از لغو سفر تدارکاتی ملی پوشان کشورمان به شهر هانوفر خبر داد.

سعید مرادی این خبر را اعلام کرد و گفت که کشور آلمان به دلیل افزایش درخواست ها؛ برای ورزشکاران ایرانی روادید صادر نکرد و به همین خاطر اردوی تیم ملی در این کشور لغو شد. همچون سال های گذشته در زمان مقرر درخواست خود را برای برگزاری اردوی تدارکاتی در شهر هانوفر به مسئولان مربوطه ارسال کردیم اما متاسفانه خیلی دیر به ما پاسخ دادند و دلیل آن را نیز درخواست زیاد تیم های خارجی برای برگزاری اردوی آماده سازی در این شهر عنوان کردند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ از اول تا هشتم خرداد ماه در این شهر برگزار می شود و قرار بود تیم ایران همچون سال های گذشته چند روز قبل از آغاز این رقابت ها در شهر هانوفر اردوی تدارکاتی برگزار کند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع کمبود فشنگ در تیم ملی تیراندازی اشاره کرد و گفت: برخی می گویند حالا دیگر فرصتی برای تامین فشنگ و ساچمه مورد نیاز تیراندازان برای تمرین و مسابقه نداریم و با مشکل جدی برای آماده سازی تیم جهت حضور در بازی های آسیایی مواجه می شویم که این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد. اواخر سال گذشته 2 ورزشکار و یک مربی را برای خرید فشنگ و ساچمه مورد نیاز به آلمان اعزام کردیم تا فشنگ ها و ساچمه ها را سنجیده و بررسی کنند، به همین خاطر تیم ملی بدون نگرانی به بازی های آسیایی اعزام خواهد شد. به گفته مرادی، ساچمه و فشنگ مورد نیاز تیم های ملی متناسب با میزان درخواست مربیان تهیه و در اختیار تیم ها قرار می گیرد.